خرید بادام مامایی عمده _ شرکت خشکبار شادیز

خرید بادام مامایی عمده

خرید بادام مامایی عمده _ شرکت خشکبار شادیز بادام مامایی درجه یک خام را بصورت عمده با قیمت و کیفیت مناسب در سراسر کشور به فروش می رساند.

خرید بادام مامایی عمده

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین و خوش طعم ترین بادام های ایرانی است که تنها در ایران و در استان چهارمحال بختیاری هم چنین مناطق حاشیه زاینده رور تولید می گردد این بادام از ارقام صادراتی بادام است و به کشورهای مختلف من جمله هند صادر می گردد خرید و فروش بادام مامایی به صورت مغز و یا با پوست در بازار انجام می شود.

بادام مامایی پوست چوبی بسیار سخت و مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود مغز بادام مامایی روشن است و طعم شیرینی دارد بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زودرس می باشد بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یکسال می توان نگهداری کرد.

مغز بادام مامایی میزان چربی بسیار بالایی دارد به همین جهت از آن در تولید صابون استفاده می شود از مغز بادام مامایی بصورت شور و خام در انواع آجیل استفاده می شود بادام مامایی خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مصرف بادام مامایی سبب استحکام استخوان ها و پیشگیری از پوکی استخوان می شود بادام منبعی غنی از اسیدهای چرب غیر اشباع است که به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند.

دوستان عزیز می توانند بهترین بادام مامایی خام را بصورت عمده و مستقیم از باغدار در این مجموعه خریداری نمایند.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شادیز همواره آماده ی همکاری با تولید کنندگان این محصول و ارائه بهترین محصولات به مشتریان عزیز می باشد.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی عمدهخرید بادام ماماییخرید بادام مامایی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *