عمده فروش پسته کرمان _شرکت خشکبار شادیز

عمده فروش پسته کرمان

عمده فروش پسته کرمان _شرکت خشکبار شادیز انواع پسته درجه یک استان کرمان را بصورت عمده و بصورت کاملا تضمینی به فروش می رساند.

عمده فروش پسته کرمان

استان کرمان از قطب های اصلی تولید و فروش پسته در ایران است ارتفاع مناسب این استان از سطح دریا و آب و هوای خوب آن منجر به تولید انواع پسته با درجه کیفی بالا در این منطقه شده است مرغوب ترین انواع پسته شامل پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته اوحدی بصورت عمده در مناطق مختلف کرمان کشت می شود و پس از برداشت به سایر استان ها و بازرهای خارجی صادر می گردد.

شهرستان های رفسنجان،سیرجان،زرند،شهر بابک،رابر،بافت و … از قطب های تولید پسته در کرمان می باشند بیشترین سطح زیر کشت پسته در کرمان متعلق به رفسنجان است.پسته های تولید شده در کرمان به دلیل کیفیت بالا و طعم بسیار خوب به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد پسته کرمان به عنوان با کیفیت ترین پسته تولید شده در ایران در بازارهای جهانی شناخته شده است.

پسته های ایرانی از مرغوب ترین پسته ها در دنیا هستند کشور ایران از بزرگ ترین تولید کنندگان پسته در ایران است پسته از مهم ترین محصولات صادراتی پس از فراورده های نفتی در ایران است و میزان ارز آوری بالایی برای کشور دارد و به رشد اقتصادی ایران کمک می کند.

شرکت خشکبار شادیز انواع پسته مرغوب کرمان را بصورت عمده و خام به مشتریان،تجار و شرکت ها عرضه می نماید کلیه ی محصولات این مجموعه بصورت مستقیم و بدون واسطه از باغدار به مشتریان ارائه می گردد.

جهت خرید و یا فروش این محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ار تباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و همکاری با تولید کنندگان این محصول در سطح کشور می باشد.

ار تباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰خ۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

عمده فروش پستهعمده فروش پسته کرمانفروش پسته عمده کرمانفروش پسته کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *