خرید گردوی ارزان بصورت عمده _خشکبار شادیز

خرید گردوی ارزان

خرید گردوی ارزان بصورت عمده _خشکبار شادیز انواع گردوی ارزان قیمت مانند گردوی سوزنی و گردوی سنگی را بصورت عمده به مشتریان ارائه می نماید.

خرید گردوی ارزان

گردو از پر مصرف ترین انواع خشکبار ایرانی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و صنعتی استفاده می شود گردوهای ایرانی انواع مختلفی  دارند و با قیمت های مختلف نیز در بازار خرید و فروش می شود همانطور که می دانید گردوهای ایرانی به دلیل کیفیت بالا و خواص مغذی فراوان قیمت بالایی دارند .

یکی از موارد تاثیر گذار بر قیمت گردو جنس پوست آن و آسان جدا شدن مغز از پوست گردو است به همین دلیل گردوهای کاغذی نسبت به سایر انواع گردو قیمت بالاتری دارد اما گردوهایی مانند گردوی سنگی و گردوی سوزنی به دلیل دارا بودن پوسته ی سخت به سختی شکسته می شوند و مغز آن ها به راحتی از پوست آن جدا نمی شود به همین دلیل قیمت پایین تری دارند اما مغز آن ها همانند سایر گردو ها طعم بی نظیر و درصد چربی بالایی دارد.

شرکت خشکبار شادیز جهت دسترسی مشتریان به محصول گردوی با کیفیت و قیمت مناسب انواع گردو مانند گردوی سوزنی و گردوی سنگی را بصورت عمده و بدون واسطه به مشتریان ارائه می دهد. شادیز با حذف واسطه ها قیمت ها را تا حد امان برای خریداران کاهش داده است.

گردو از مغذی ترین انواع خشکبار در دنیا است مغز گردو درصد چربی بالایی دارد به همین دلیل روغن آن را برای مصارف خوراکی و موضعی از آن استخراج می نمایند مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر کمک می کند.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

خرید عمده گردوی ارزانخرید گردو ارزان عمدهخرید گردوی ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *