فروش پسته احمدآقایی در دهلی ، هند

فروش پسته احمدآقایی در دهلی ، هند

فروش پسته احمدآقایی در دهلی ، هند _ هند یکی از طرفداران اصلی پسته احمدآقایی ایران می باشد. حجم فروش این محصولات در بازار شهر های مختلف این کشور از جمله دهلی بسیار بالا است.

فروش پسته احمدآقایی در دهلی ، هند

هند یکی از مهمترین و اصلی ترین مقاصد صادراتی پسته های ایرانی از جمله پسته احمدآقایی است. این محصول به صورت عمده در شهرهای مختلف هند از جمله دهلی، حیدر آباد و  سابر شهرها به فروش می رسد.

پسته احمدآقایی از دسته پسته های کشیده ایرانی است که به سبب داشتن ویژگی های خاص نظیر پوست سفید و مغز قرمز رنگ و خوش طعم توانسته به بازارهای مختلف خارجی از جمله بازار های کشور هند نفوذ کند.

پسته احمدآقایی اغلب به صورت خندان و در سایز های ۲۴_۲۶ و ۲۶_۲۸ برای شهر دهلی در هند ارسال می شود.

خریداران هندی اغلب تمایل به خرید پسته های کشیده با مغز ترد و سبز ایرانی دارند که پسته احمد آقایی همه این ویژگی ها را دارا می باشد. پوست سفید و بدون لک پسته یکی دیگر از پارامترهای مورد توجه تجار هندی است که پسته احمد آقایی این ویژگی را نیز دارا می باشد.

به طور کلی می توان گفت پسته احمدآقایی یکی از بهترین گزینه ها برای صادرات به این کشور است.

ویژگی های پسته برای صادرات به هندوستان

 

ویژگی های پسته برای صادرات به هندوستان

پسته یکی از خشکبارهای سالم و مغذی موجود در دنیا است.پسته اغلب برای آجیل، طعم دادن ، تزئین و به عنوان هدیه استفاده می شود.پسته مانند سایر خشکبار ، منبع خوبی از پروتئین ، چربی ، ویتامین و مواد معدنی است.

پسته در سراسر جهان از جمله ایران ،در ایالات متحده ، ترکیه و چین کشت می شود. در این بین تولیدات پسته ایران به دلیل کیفیت و طعم عالی همچنین تنوع زیاد طرفداران بسیار زیادی در بازارهای مختلف خارجی دارد. 

یکی از بزرگترین مصرف کنندگان پسته ایران کشور هند است. این کشور سالانه حجم بالایی از پسته و مغز پسته مورد نیاز خود را از ایران خریداری می نماید.

مردم این کشور به پسته ها و مغز پسته هایی که رنگ مغز آن ها سبز باشد و از روغن و کیفیت مناسبی برخوردار باشد علاقه دارند. پسته احمد آقایی ایران نمونه ای فوق العاده برای صادرات به این کشور است.

یکی دیگر از پارامترهای مد نظر تجار هندی برای خرید پسته قیمت رقابتی محصول است. کشور هند یکی از کشورهای پر جمعیت جهان به شمار می رود و تجار زیادی در این حوزه فعالیت می کنند از این رو بازار پسته در هند یک بازار بسیار رقابتی است.

خرید مستقیم پسته احمدآقایی برای صادرات به هند

خرید مستقیم پسته احمدآقایی برای صادرات به هند

پسته احمدآقایی یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین انواع پسته صادراتی ایران است. این پسته با توجه به ویژگی های خاصی که دارد توجه تجار و خریداران هندی را به خود جلب کرده است.

در اینجا یک سوال مطرح است که چگونه می توان پسته احمد آقایی را با قیمت رقابتی و به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی خریداری کرد؟

مجموعه بازرگانی شادیز یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید، فروش و صادرات انواع پسته ایران است. این مجموعه با توجه به شیوه کار خود توانسته است دو مزیت اصلی یعنی کاهش قیمت و کیفیت بالای محصولات را برای تجار گرامی فراهم آورد.

خریداران هندی می توانند از طریق تماس با مشاورین مجموعه بازرگانی شادیز محصول خود را با اطمینان خاطر به صورت مستقیم خریداری نمایند.

برای دریافت مشاوره و خرید محصول می توانید از طریق لینک زیر با مشاورین این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

 

 

 

پستهپسته احمد آقایی

پسته احمدآقاییپسته احمدآقایی ایرانخرید پسته احمدآقاییخرید مستقیم پسته احمدآقاییصادرات پسته احمد آقاییصادرات پسته به دهلیصادرات پسته به هندوستانفروش پستهفروش پسته احمد آقاییفروش پسته احمدآقاییفروش پسته در دهلیفروش پسته در هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *