فروش خلال پسته ایران در چین

فروش خلال پسته ایران در چین _ فروش و صادرات خلال پسته ایران به چین معمولا در بسته بندی های قله انجام می شود.

اگر قصد خرید خلال پسته سبز ایران با قیمت های رقابتی و کیفیت تضمین شده دارید همین حالا با مدیران فروش مجموعه تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز ارتباط برقرار نمایید.

فروش خلال پسته ایران در چین

خلال پسته یکی از پر تقاضا ترین فرآورده های پسته ایران در بازارهای صادراتی می باشد و توجه تجار و. بازرگانان زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است.

کشور چین یکی از خریداران اصلی خلال پسته سبز ایرانی است.

فروش خلال پسته به صورت فله و بسته بندی توسط شرکت های صادرکننده ایرانی از جمله شرکت بازرگانی خشکبار شادیز در چین انجام می شود.

خلال پسته ایران پس از ارسال به چین در کارخانجات این کشور در وزن های مختلف بسته بندی شده و برای فروش در بازارهای داخلی و صادرات مجدد به دیگر کشورها استفاده می شود.

کشور چین به دلیل داشتن نیروی کار ارزان و مواد اولیه زیاد یکی از کشورهای موفق در زمینه بسته بندی محصولات است . این کشور با خرید خلال پسته از ایران و بسته بندی آن سود بسیاری بالایی کسب می نماید.

خلال پسته یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین فرآورده های پسته ایران شناخته می شود که از آن برای کاربرد های مختلفی از جمله تهیه و تزئین انواع شیرینی ها ، بستنی، شکلات و تهیه برخی از غذاها استفاده می شود.

تولید خلال پسته با کیفیت ایرانی

تولید خلال پسته با کیفیت ایرانی

تولید خلال پسته درجه یک ایرانی بیشتر در سه استان زیر انجام می شود:

  • قزوین
  • کرمان 
  • خراسان

در این بین خلال پسته قزوین به دلیل رنگ سبز، طعم عالی و روغن مناسب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در بازارهای جهانی متقاضیان بسیاری دارد.

البته کارگاه ها و کارخانه های بسیاری در استان های کرمان و خراسان نیز وجود دارد که خلال پسته را با کیفیت بسیار بالایی به بازار عرضه می کنند.

مجموعه بازرگانی شادیز یکی از مجموعه های باسابقه در زمینه تولید،فروش و صادرات پسته و فرآورده های آن نظیر خلال پسته است که توانسته توجه خریداران بسیاری را در کشورهای مختلف از جمله چین به خود جلب کند.

مجموعه شادیز همچنین در زمینه فروش اینترنتی نیز بسیار موفق عمل کرده و از این طریق مزیت های بسیاری را برای تجار و بازرگانان ایجاد کرده است.

خرید مستقیم از تولید کننده، کاهش قیمت و کیفیت بالای محصولات از جمله مزایایی است که مجموعه شادیز از طریق فروش اینترنتی برای خریداران فراهم ساخته است.

قیمت عمده خلال پسته ایران

قیمت عمده خلال پسته ایران

قیمت خلال پسته با توجه به عوامل متعددی تعیین می گردد که مهمترین آن ها عبارتند از:

  • رنگ خلال پسته
  • کشیدگی خلال ها
  • روغن خلال پسته
  • درصد پودر شدگی با شکستگی خلال ها

خلال پسته صادراتی به چین می بایست زمان ماندگاری بالایی داشته باشد به همین دلیل باید توجه داشت که خلال پسته کاملا تازه بوده و از مرغوبیت بالایی برخوردار باشد.

مجموعه بازرگانی شادیز بهترین خلال پسته سبز ایران را جهت فروش در بازار چین با کیفیت تضمین شده عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت قیمت ها با مدیران فروش شرکت خشکبار شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

 

پستهخلال پسته

پسته شادیزتولید خلال پستهخلال پستهخلال پسته ایرانخلال پسته با کیفیتخلال پسته سبزخلال پسته شادیزشرکت فروش خلال پسته ایرانیفروش خلال پستهفروش خلال پسته در چینقیمت عمده خلال پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *