صادرات بادام به ترکیه و سایر کشورهای خارجی

صادرات بادام به ترکیه

صادرات بادام به ترکیه و سایر کشورهای خارجی توسط شرکت بازرگانی شادیز همواره در حال انجام است کشور ایران از بزرگترین تولید کنندگان بادام در دنیا است.

صادرات بادام به ترکیه

کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع بادام درختی در جهان است و مقام پنجم تولید بادام را در دنیا به خود اختصاص داده است. ایران از دیرباز روابط تجاری بسیار خوبی با کشور همسایه ی خود یعنی ترکیه داشته است .کشور ترکیه ششمین بازار بزرگ صادراتی ایران در منطقه است .ایران بیشترین میزان تجارات را با همسایه ی شمالی خود دارد که محصولات خشکبار و بادام از جمله آن هستند. بادام های ایرانی بصورت عمده به کشور ترکیه صادر و از آن جا به کشورهای اروپایی صادر می گردد. صادرات بادام به ترکیه و به تبع آن به اروپا میزان ارز آوری خوبی را برای کشور همراه دارد.

بادام ایرانی

کشور ایران سالانه حدود ۲۰۰ هزار تن بادام در انواع مختلف تولید می کند. بادام در سایر کشورهای مختلف مانند آمریکا،ایتالیا،اسپانیا،سوریه و دیگر کشورها تولید می شود. بادام درختی در ایران هم بصورت دیم و هم بصورت آبیاری کشت می شود .درخت بادام از درختان مقاوم در برابر کم آبی و خشکی است و در آب و هوای گرمسیری و خشک رشد می کند .استان های چهار محال بختیاری،خراسان،کرمان،فارس،آذربایجان شرقی،مرکزی و زنجان از استان های تولید کننده بادام در کشور ایران هستند. از مشخصه های بادام های ایرانی میتوان به قیمت مناسب،کیفیت بالا و طعم لذیذ آن ها اشاره کرد علاوه بر این بادام های ایرانی تنوع زیاد و خواص مغذی بسیاری دارند که از آن ها در مصارف مختلف خوراکی و صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز

شرکت بازرگانی شادیز در زمینه ی صادرات بادام به ترکیه و دیگر کشورهای خارجی فعالیت می کند و به بازار های متعددی در دنیا دسترسی دارد.شرکت شادیز یکی از معتبر ترین شرکت های بازرگانی صادر کننده خشکبار در ایران است که توانسته رضایت مشتریان زیادی را کسب کند.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بشتر پیرامون صادرات بادام و آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

بادام

صادرات بادامصادرات بادام به ترکیهصادرات بادام به کشورهای خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *