پسته کله بزی قزوینی _توزیع عمده پسته خام قزوین

پسته کله بزی

پسته کله بزی قزوینی _توزیع عمده پسته خام قزوین توسط شرکت شادیز در سراسر ایران انجام می شود پسته کله بزی یکی از ارقام بومی پسته در استان قزوین می باشد.

پسته کله بزی

این پسته یکی از ارقام بومی و مرغوب پسته تولید شده در استان قزوین می باشد و منشا آن نیز قزوین است. این پسته بادامی شکل و ریز بوده و مغز سبز رنگی دارد .رقم کله بزی از ارقام دیر گل بوده ولی میوه ی آن زودرس است .بیشتر برگ های این رقم مرکب سه برگچه ای است و در نیمه ی اول مرداد ماه قابل برداشت می باشد. از ویژگی های این پسته می توان به مغز سبز،خوش طعم،زود رسی و خاصیت ورقه ای شدن آن اشاره کرد. پسته ی کله بزی به دلیل دارا بودن مغز پر چرب و خاصیت دانسیته بالا مناسب برای ورقه ای شدن و تهیه خلال پسته می باشد. از دیگر مزیت های این پسته زود رسی و برداشت سریع آن و عدم آغشته شدن آن به سم آفلاتوکسین است. پسته های قزوین از ارقام تجاری و با کیفیت پسته تولید شده در ایران می باشند و میزان صادرات بالایی به بازار های داخلی و کشورهای مختلف خارجی دارد.

پسته یکی از خشکبارهای معروف و شناخته شده ایران در بازار های جهانی می باشد و به دلیل کیفیت بالا مقام اول را از نظر کیفی و طعم دارا است .پسته از درخت های کوچک و بیابانی می باشد و در مناطق دارای زمستان های سرد و تابستان های گرم رشد می کند .مغز پسته علاوه بر طعم لذیذ خواص مغذی و املاح معدنی فراوانی دارد که به شهرت هر چه بیشتر آن دامن زده است.

مجموعه ی خشکبار شادیز،انواع مختلف پسته قزوین و سایر پسته های معروف و مرغوب ایرانی را بصورت خام و عمده به مشتریان عزیز ارائه می نماید. محصولات عرضه شده توسط این مجموعه،بصورت مستقیم از باغذاران تولید کننده تهیه و توزیع می گردد.شادیز قیمت های بسیار منصفانه و عادلانه ای را به مشتریان خود ارائه می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش این محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

نام و نام خلنوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

پسته

پسته کله بزیپسته کله بزی قزوینپسته کله بزی قزوینیتوزیع عمده پسته خام قزوینتوزیع عمده پسته کله بزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *