گردوی سپیدان _خریدو فروش گردو استان فارس

گردوی سپیدان

گردوی سپیدان _خریدو فروش گردو استان فارس توسط شرکت شادیز بصورت عمده انجام می شود شهرستان سپیدان استان فارس از مناطق تولید گردو در ایران می باشد.

گردوی سپیدان

شهرستان سپیدان واقع در استان فارس یکی از مناطق گردو خیز در این استان می باشد .این شهر سالانه بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ تن گردو تولید می کندو دومین شهرتولید کننده گردو در استان فارس است. انواع مختلف گردو که مرغوب ترین آن شامل گردو پوست کاغذی می شود در این منطقه کشت و پس از برداشت روانه ی بازار می گردد .سپیدان با برخورداری از موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مطبوع محلی مناسب برای کشت و پرورش گردو است. از مشخصه های اصلی گردو های سپیدان می توان به طعم فوق العاده و درصد چربی بالای آن اشاره کرد که از مرغوب ترین گردوهای استان فارس به شمار می رود. شهر سپیدان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غربی شیراز قرار دارد و دارای آب و هوای سردسیری و نیمه معتدل کوهستانی است .

گردو از درختان بزگ و مرتفع است که ارتفاع آن به ۲۰ متر نیز می رسد. علاوه بر میوه ی این درخت از پوست،چوب،ریشه و ساقه ی آن نیز استفاده می شود. گردو یکی از محصولات خشکبار است که ارزش اقتصادی و تجاری بالایی در کشور دارد .کشور ایران از برترین تولید کنندگان گردو در دنیا است و پنجمین کشور صادر کننده گردو در دنیا است .گردوهای ایرانی از مرغوبترین گردوها در دنیا هستند .استان فارس دومین قطب بزرگ گردو پس از استان همدان در ایران است و شهر سپیدان دومین قطب برگ تولید کننده گردو دراین استان می باشد.

محموعه ی خشکبار شادیز،از معتبرترین و بزرگ ترین منابع تامین گردوهای ایرانی بصورت عمده در ایران می باشد که محصولات خود را بصورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان ارائه می نماید تا خریداران بتوانند به محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب دسترسی داشته باشند

مشتریان عزیز می توانند جهت خریدو یا فروش محصول  هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایند.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

گردو

خرید فروش گردوی سپیدانخرید و فروش گرد استان فارسخرید و فروش گردو سپیدانگردو سپیدانگردوی سپیدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *