خرید بادام کاغذی مرغوب _ شرکت خشکبار شادیز

خرید بادام کاغذی مرغوب

خرید بادام کاغذی مرغوب _ شرکت خشکبار شادیز عرضه کننده بادام کاغذی خام و مرغوب بصورت عمده به متقاضیان در سراسر کشور می باشد.

خرید بادام کاغذی مرغوب

بادام کاغذی یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین بادام های ایرانی است پوست چوبی این بادام بسیار نازک و شکننده است و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود به بادام کاغذی بادام سفید،بادام منقا و بادام محب نیز می گویند مغز بادام کاغذی طعم شیرین و خواص مغذی فراوانی دارد.

از مهم ترین ویژگی های این بادام علاوه بر راحت شکسته شدن پوست آن ،درصد بالای مغز آن است میزان مغز بادام پوست کاغذی از بادام سنگی و بادام مامایی نیز بیشتر است از بادام کاغذی بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و تنقلات استفاده می شود.

بادام کاغذی نمونه ای لوکس از بادام های ایرانی است اگر به دنبال محصولی با کیفیت و قیمت مناسب هستید قطعا بادام پوست کاغذی بهترین گزینه است این بادام هم چنین گزینه ی مناسبی برای صادرات و برای مشتری های لوکس پسند است.

پوست بادام کاغذی مانع از رسیدن آلودگی به مغز آن می شود در نتیجه مانع از سفت شدن مغز آن می گردد بادام کاغذی بیشتر در استان چهار محال بختیاری و در نواحی حاشیه زاینده رود تولید می گردد.

مصرف بادام کاغذی سبب استحکام استخوان ها و دندان ها هم چنین بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه می شود خوردن بادام کاغذی سبب تقویت نیروی جنسی نیز می شود.

خرید و فروش بادام منقا بصورت عمده و جزئی در بازا رهای کشور رایج است

شرکت خشکبار شادیز با کیفیت ترین بادام کاغذی خام ایرانی را بصورت مستقیم و دست اول  به مشتریان عزیز ارائه می نماید .

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید ما شما را در انتخاب و خریداری محصول راهنمایی خواهیم کرد.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com’

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام کاغذی مرغوبخرید بادام کاغذیخرید بادام کاغذی مرغوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *