قیمت انواع بادام درختی سنگی _ شرکت خشکبار شادیز

قیمت انواع بادام درختی سنگی

قیمت انواع بادام درختی سنگی _ شرکت خشکبار شادیز انواع بادام  سنگی مرغوب ایرانی را به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

قیمت انواع بادام درختی سنگی

بادام سنگی یکی از رایج ترین و عمده ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است. این بادام همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار سفتی دارد و امکان شکست آن با دست وجود ندارد. پوست بادام سنگی را باید با اجسام سنگین مانند سنگ شکست.

بادام سنگی انواع مختلفی دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

بادام مامایی

بادام شاهرودی

بادام ربیع

هر یک از انواع بادام سنگی از نظر سایز،شکل،طعم و درصد مغز با یکدیگر متفاوت می باشند اما بیشترین تفاوت انواع بادام سنگی در قیمت آن ها است.

بادام مامایی گران ترین و با کیفیت ترین نوع بادام سنگی در کشور است. قیمت فروش بادام مامایی چندین برابر دیگر انواع بادام سنگی است. بالا بودن قیمت این بادام به دلیل این است که بادام مامایی تنها در استان چهار محال بختیای تولید می گردد،کیفیت بسیار بالایی دارد و هم چنین از ارقام صادراتی بادام می باشد. از بادام مامایی بیشتر جهت صادرات استفاده می شود و مصرف داخلی کمی دارد.

بادام ربیع نوع درجه یک بادام سنگی است و شباهت نزدیکی به بادام مامایی دارد. بادام ربیع با قیمت پایین تری نسبت به بادام مامایی به فروش می رسد. بادام ربیع در مناطق مختلف کشور از جمله استان فارس،کرمان و چهار محال بختیاری تولید می گردد.

بادام شاهرودی یکی از انواع بادام سنگی است که بیشترین میزان تنوع را در بین انواع بادام دارا می باشد.بادام شاهرودی ۲۱ رقم دارد که معروف ترین آن ها شامل بادام شاهرودی۲۱،بادام شاهرودی ۱۲ و بادام فرانسیس است. هر یک از انواع بادام شاهرودی ویژگی های جداگانه ای دارند و با قیمت های مختلف در بازار خرید و فروش می شود. قیمت بادام شاهرودی از بادام مامایی کمتر است و اغلب به صورت ترکیبی با بادام مامایی به فروش می رسد.

مجموعه خشکبار شادیز انواع بادام درختی درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب به مشتریان در سراس کشور عرضه می نماید.

لطفا جهت خرید محصول و استعلام قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

انواع بادام درختی سنگیانواع بادام سنگیقیمت انواع بادامقیمت انواع بادام درختیقیمت انواع بادام درختی سنگیقیمت انواع بادام سنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *