خرید گردوی آذرشهر با کیفت بالا بصورت عمده_شادیز

خرید گردوی آذرشهر

خرید گردوی آذرشهر با کیفت بالا بصورت عمده _شادیز،عرضه کننده انواع گردو درجه یک در ایران می باشد گردو منطقه آذر شهر یکی از با کیفیت ترین گردو های ایرانی است.

خرید گردوی آذرشهر

شهرستان آذر شهر یکی از قطب های اصلی گردو در استان آذربایجان شرقی و ایران است. این منطقه با برخورداری از شرایط اقلیمی مناسب محل مناسبی برای کشت و پرورش گردو است. از مهم ترین مشخصه های گردو آذر شهر درصد بالای چربی،مغز سفید و طعم لذیذ آن است که سبب شهرت آن در ایران و کشورهای خارجی شده است شهرستان آذر شهر منبع بزرگ تولید و کشت گردو در استان آذربایجان شرقی است انواع مختلف گردو کاغذی و سنگی در این منطقه کشت و برداشت می شود گردو از محصولات استراتژیک این منطقه است و کیفیت بسیار بالایی دارد.

درخت گردو از درختان بسیار گسترده و مرتفع است که ارتغاع آن به ۲۰ متر نیز می رسد .این درخت ،از درختان چند منظوره است که علاوه بر میوه،از چوب،ریشه،ساقه و برگ آن نیز در صنایع مختلف استفاده می شود مغز گردو سرشار از انواع مواد مغذی مانند ویتامین،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند کلسیم،آهن،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می نماید مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می نماید.

خشکبار شادیز،انواع مختلف گردو منطقه آذر شهر را بصورت عمده به مشتریان عزیز در سراسر ایران ارائه می دهد محصولات این مجموعه بصورت دست اول و مستقیم از باغداران تولید کننده تهیه و عرضه می گردد. شادیز،هم چنین محصولات مرغوب سایر تولید کنندگان را بصورت نقدی خریداری می نماید.

مشتریان عزیز می توانند جهت خریداری محصول و اطلاع از قیمت ها ،از طریق راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط برقرار کنند.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

گردو

خرید عمده گردو آذرشهرخرید گردوی آذرشهرگردو با کیفیت آذرشهرگردوی آذرشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *