پسته فندقی عمده _فروش پسته ی خام ایرانی

پسته فندقی عمده

پسته فندقی عمده _فروش پسته ی خام ایرانی در این مجموعه بصورت عمده انجام می شود پسته فندقی یکی از ارقام مهم و محبوب پسته در ایران است.

پسته فندقی عمده

پسته یکی از درختان آجیلی است و منشا آن خاورمیانه و آسیا می باشد.پسته انواع مختلفی دارد و بصورت عمده در ایران کشت می شود .پسته های ایرانی از با کیفیت ترین پسته ها در دنیا می باشند.

پسته فندقی یکی از ارقام تجاری و مهم پسته در ایران است که میزان فروش و صادرات بالایی را به خود اختصاص داده است .ظاهر این پسته گرد و کروی است و شباهت زیادی به میوه ی فندق دارد به همین دلیل به آن پسته فندقی می گویند. پسته فندقی به پسته اوحدی نیز معروف است زیرا نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در رفسنجان شناسایی و معرفی گردیده است .این پسته به دلیل ریز بودن،در کیلو تعداد دانه بیشتری قرار می گیرد و نسبت به سایر ارقام پسته قیمت مقرون به صرفه تری دارد علاوه بر این پسته فندقی طعم لذیذ و ظاهری زیبا دارد که به محبوبیت آن افزوده است .بیشترین سطح کشت این پسته متعلق به استان کرمان و منطقه رفسنجان است. پسته فندقی علاوه بر بازار داخلی پر رونق میزان صادرات بالایی نیز به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای عربی و.. دارد. این پسته بیشترین میزان تولید را در ایران به خود اختصاص داده است انس های مختلف پسته فندقی در ایران تولید و به فروش می رشد. از این پسته بصورت خام و شور در انواع آجیل استفاده می شود .

شرکت شادیز،از بزرگترین و معتبر ترین منابع تامین کننده پسته بصورت عمده و خام در ایران می باشد یکی از مزیت های این مجموعه تهیه ی محصولات بصورت دست اول از تولید کنندگان است که سبب وجه تمایز آن با دیگر شرکت ها شده است.

مشتریان عزیز می توانند جهت خرید محصول و اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایند.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

پسته فندقی

پسته فندقی ایرانیپسته فندقی عمدهفروش پسته ایرانیفروش پسته فندقی خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *