نرخ بادام مامایی عمده و خام با پوست _شادیز

نرخ بادام مامایی

نرخ بادام مامایی عمده و خام با پوست _شادیزاز مراکز معتبر توزیع باام مامایی در ایران می باشد بادام مامایی از مرغوب ترین بادام های درختی در ایران است.

نرخ بادام مامایی

بادام مامایی یکی از مرغوب ترین بادام های ایرانی است که از آن برای صادرات نیز استفاده می شود .وسته ی این بادام بسیار سفت و مستحکم است. مغز بادام مامایی بسیار درشت است و درصد چربی بالایی دارد .از مغز بادام مامایی بصورت خام و شور در انواع آجیل استفاده می شود علاوه بر مصارف خوراکی از بادام مامایی در صنایع مختلف دارویی،درمانی و بهداشتی نیز استفاده می شود .درصد مغز بادام مامایی حدود ۵۵ درصد است .مغز بادام مامایی طعم شیرینی دارد و نرم است .منشا این بادام ایران است و بصورت عمده در استان چهار محال بختیاری کشت می شود .

این بادام بصورت مغز و با پوسته به فروش می رسد. نرخ بادام مامایی به دلیل کیفین بالای آن از بادام سنگی بیشتر است .قیمت بادام با پوست، با در نظر گرفتن پارامترهای مختلفی مانند درصد و کیفیت مغز،درشتی و ریزی،سالم بودن پوسته و تازگی آن محاسبه می گردد. این بادام به دلیل ارزش غذایی و کیفیت بالا ،مورد توجه بسیاری از خریداران خارجی است. از عمده خریداران این بادام کشور هند را میتوان نام برد .قیمت بادام مامایی در خارج از کشور بالا است. بادام مامایی توسط تجار و شرکت های بازرگانی در ایران به کشورهای خارجی صادر می گردد.

خشکبار شادیز،از تامین کنندگان بزرگ بادام مامایی در ایران برای مشتریان داخلی و خارجی با قیمت های منصفانه است .کلیه ی محصولات این مجموعه بصورت دست اول از تولید کنندگان تهیه و عرضه می گردد.

درصورت تمایل به خریداری محصول و کسب اطلاعا بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.ما شما را در انتخاب و خرید محصول راهنمایی خواهیم کرد.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

بادام مامایی

نرخ بادام مامایینرخ بادام مامایی با پوستنرخ بادام مامایی عمده و خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *