پسته ایرانی: راهنمای جامع خرید پسته باکیفیت

پسته ایرانی: راهنمای جامع خرید پسته باکیفیت - شرکت شادیز

پسته ایرانی: راهنمای جامع خرید پسته باکیفیت – برای دریافت راهنمای جامع صنعت پسته در ایران می توانید به سایت شرکت شادیز که یکی از بهترین عرضه کنندگان پسته در ایران و متخصص در این زمینه می باشد مراجعه نمایید.
پسته ایرانی و محصولات مختلف آن را می توانید به صورت عمده از شرکت شادیز با بهترین ترکیب کیفیت و قیمت همراه با استانداردهای لازم خریداری کنید.
کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان شادیز تماس بگیرید.

پسته ایرانی: راهنمای جامع خرید پسته باکیفیت

ایران یکی از مشهورترین صادرکنندگان پسته در جهان است. پسته ایرانی به دلیل کیفیت، طعم و تمام فوایدی که برای بدن دارد در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد.

برای دریافت راهنمای جامع صنعت پسته در ایران می توانید به سایت شرکت شادیز که یکی از بهترین عرضه کنندگان پسته در ایران و متخصص در این زمینه می باشد مراجعه نمایید.
پسته ایرانی و محصولات مختلف آن را می توانید به صورت عمده از شرکت شادیز با بهترین ترکیب کیفیت و قیمت همراه با استانداردهای لازم خریداری کنید.
کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

درباره پسته ایرانی

درباره پسته ایرانی - پسته ایرانی: راهنمای جامع خرید پسته باکیفیت - شرکت شادیز

آیا می دانید چرا پسته ایرانی اینقدر محبوب است؟ پسته در ایران بیشتر در استان کرمان و اغلب در منطقه رفسنجان می روید. این منطقه دارای بیشترین تعداد پسته مختلف و همچنین دارای مناسب ترین آب و هوا برای پرورش پسته می باشد. به همین دلیل است که پسته این منطقه در داخل و خارج از ایران شهرت زیادی دارد. مزه آنها متفاوت است و شکلهای متنوعی نیز دارند مانند پسته بلند (معروف به پسته احمد آقایی)، پسته فوق بلند (معروف به پسته اکبری)، پسته نیمه بلند (معروف به پسته بادامی) و پسته گرد (به نام پسته فندقی).

حتی برداشت پسته نیز روشی دارد که می تواند کیفیت این آجیل ها را تحت تاثیر قرار دهد و از آنجایی که تولید پسته در ایران به زمان های بسیار دور برمی گردد، می توان گفت ایرانی ها در این کار متخصص هستند. ضمناً پسته ایرانی بدون رنگ اضافی طبیعی ترین رنگ را دارد. از آنجایی که در حین برداشت، بیشتر پوست آجیل ها دارای لکه هستند، بیشتر پسته های موجود در بازار از نظر شیمیایی قرمز هستند. برخی از شرکت ها سعی می کنند این زشتی را پنهان کنند، اما عرضه کنندگان پسته ایرانی محصولات خود را قرمز نمی کنند. تمامی محصولات موجود در بازار طبیعی هستند. پسته معمولا رنگ دقیقی ندارد، رنگارنگ ترین است. برخی از آنها قرمز، بنفش، صورتی یا سبز هستند. آنها همچنین این رنگ ها را مدیون آنتی اکسیدان های موجود در خود هستند که نشان می دهد بسیار سالم و برای بدن مفید هستند.

پسته ایرانی به صورت با پوسته، بدون پوسته(مغز)، خام و بو داده به فروش می رسد. همه فواید یکسانی برای بدن دارند. فقط پسته خام و بو داده ممکن است طعم نیمه متفاوتی داشته باشد. پسته بو داده خوشمزه تر است و پسته خام سالم تر است.

سالانه نزدیک به ۲۰۰۰ تن پسته در ایران تولید می شود که به طور معمول ۹۰ درصد آن صادر می شود. این عدد نشان دهنده محبوبیت این آجیل در خارج از ایران است. بسیاری از کشورهای دنیا پسته ایرانی را به دلیل کیفیت و قیمت آن خریداری می کنند. اگر هنوز پسته ایرانی نخریده اید، به شما توضیح می دهیم که چه کاری انجام دهید.

نحوه خرید پسته ایرانی

نحوه خرید پسته ایرانی - پسته ایرانی: راهنمای جامع خرید پسته باکیفیت - شرکت شادیز

پسته مانند سایر آجیل ها خشک است و اگر آن را در جای مناسب نگهداری کنید، معمولاً در انبار سرد و خشک نگهداری کنید، می تواند برای مدت طولانی (حتی بیش از یک سال) دوام بیاورد. بنابراین می توانید پسته ایرانی را به صورت عمده خریداری کنید و تا زمانی که بخواهید آن را تازه نگه دارید. معمولا پسته های عمده فروشی کمتر از پسته های بسته بندی شده قیمت دارند. بنابراین، این بهترین انتخاب برای شرکت ها و فروشگاه هایی است که پسته را به صورت عمده در کشور خود می فروشند.

از آنجایی که امروزه همه چیز به صورت آنلاین انجام می شود، برخی از عرضه کنندگان عمده پسته، وب سایتی را منتشر کرده اند که مشتریان می توانند آجیل مورد علاقه خود و انواع خاص پسته ایرانی را در آن بیابند. تیم‌های پشتیبانی این شرکت‌ها برای کمک به مشتریان برای درخواست محصولات آماده هستند و همچنین در طول و بعد از این فرآیند با آنها در تماس خواهند بود.

در مورد سلامت این آجیل جای نگرانی نیست زیرا شرکت ها می توانند تمام مدارک لازم مانند گواهی سلامت محصول را در اختیار شما قرار دهند تا اطمینان حاصل شود که این محصولات هیچ گونه افزودنی غیرطبیعی نداشته و ۱۰۰% طبیعی هستند. .

شرکت تولیدی و بازرگانی پویا (شادیز) به عنوان یک مرجع معتبر در عرضه اصلی بهترین پسته ایران در بازارهای جهانی شناخته می شود.

این مرکز بر اساس نیاز بازارهای صادراتی در سراسر جهان، انواع پسته و فرآورده های پسته ایران را به صورت عمده و آنلاین عرضه می کند.

پسته شادیز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در مرکز فروش اینترنتی به منظور رفع نیاز بازارهای صادراتی بدون واسطه عرضه می شود.

⇐ با ما تماس بگیرید

پستهمغز پسته

بازار پسته ایرانیبازار صادرات پسته ایرانیبزرگترین عرضه کننده پستهبهترین پسته ایرانیپسته ارگانیکپسته ارگانیک صادراتیپسته ایرانپسته ایرانیپسته شادیزپسته عمدهتامین کنندگان پسته در ایرانتامین کننده پسته ایرانیتولید پسته در ایرانتولید کننده پسته صادراتیتولیدکنندگان پسته در ایرانخرید آنلاین پستهخرید انواع پستهخرید پسته احمد آقاییخرید پسته ارزانخرید پسته ارگانیکخرید پسته اکبریخرید پسته ایرانیخرید پسته ایرانی از تولید کنندهخرید پسته بادامیخرید پسته باکیفیتخرید پسته بو دادهخرید پسته خامخرید پسته درجه یکخرید پسته رفسنجانخرید پسته صادراتیخرید پسته فندقیخرید پسته کرمانخرید پسته کله قوچیخرید پسته نمکیخرید مغز پسته ایرانیخرید و فروش پستهخواص پسته ایرانیراهنمای خرید پستهسایت فروش پستهشرکت تولیدی پسته شادیزشرکت صادرات پسته شادیزشرکت های صادرکننده پسته ایرانصادرکنندگان پسته در ایرانصادرکننده پسته ایرانیصنعت پسته در ایرانعرضه عمده پستهعرضه کنندگان پسته در ایرانعرضه کننده پستهعرضه کننده عمده پستهفروش پسته ایرانیفروشنده پستهفواید پستهقیمت پسته ایرانیقیمت پسته صادراتیقیمت خرید پستهقیمت روز پستهقیمت فروش پستهکارخانه پسته در رفسنجانکارخانه پسته در کرمانکارخانه پسته شادیزکارخانه تولید پستهلیست قیمت پستهمراکز تولید پستهمرکز پسته شادیزمرکز تولید و صادرات پستهمرکز خرید پستهمرکز فروش پشتهنحوه خرید پسته ایرانیوب سایت خرید پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *