فروش بادام صادراتی خام بصورت عمده _شادیز

فروش بادام صادراتی

فروش بادام صادراتی خام بصورت عمده _شادیز،تامین کننده ی انواع بادام درختی صادراتی بصورت عمده برای مشتریان می باشد بادام ایرانی بسیار با کیفیت و خوش طعم است.

فروش بادام صادراتی

بادام یکی از انواع خشکبار معروف ایرانی است که از آن برای مصارف خوراکی و صنعتی استفاده می شود بادام های ایرانی به دلیل کیفیت بالا میزان صادرات زیادی دارند یکی از دلایل صادرات بادم تنوع و قیمت مناسب آن ها است بادام های درختی انواع مختلفی دارند که شامل بادام سنگی ،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی است بادام های ایرانی طعم لذیذ و درصد چربی بالایی دارند به همین دلیل از آن ها علاوه بر مصارف مختلف خوراکی در صنایع دارویی،بهداشتی و آرایشی نیز استفاده می شود. فروش و صادرات بادام هم بصورت مغز و هم با پوسته انجام می شود صارات بادام درختی بیشتر بصورت عمده انجام می شود زیرا هم سود خوبی دارد و هم میتوان آن ها را با قیمت های مناسب تر تهیه کرد صادرات بادام توسط تجار و شرکت های بازرگانی مختلف در ایران انجام می شود. تامین بادام صادراتی با قیمت مناسب یکی از موارد مورد توجه هر بازرگان و یا تاجری است بهترین روش برای خریداری بادام با کیفیت و قیمت مناسب خریداری آن از منابع تولید کننده معتبر است شرکت شادیز،یکی از منابع معتبر تامین کننده ی انواع بادام بصورت دست اول و بدون واسطه بای مشتریان می باشد.

کلیه ی محصولات این مجموعه ،توسط کارشناسان مجرب بصورت هوشمندانه از منابع تامین کننده تهیه و در اختیار مشتریان قرار داده می شود. محصولات این مجموعه بصورت خام و با پوست عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید محصول ،هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس جاصل فرمایید. ما شما را در انتخاب و خریداری محصول راهنمایی خواهیم کرد.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

بادام

فروش بادام صادراتیفروش بادام صادراتی خامفروش بادام صادراتی عمدهفروش عمده بادام صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *