قیمت پسته احمد آقایی رفسنجان _خشکبار شادیز

قیمت پسته احمد آقایی رفسنجان

قیمت پسته احمد آقایی رفسنجان _خشکبار شادیز،توزیع کننده عمده پسته مرغوب در ایران بصورت عمده می باشد پسته احمد آقایی از خوش طعم ترین پسته های ایرانی است.

قیمت پسته احمد آقایی رفسنجان

پسته احمد آقایی یکی از ارقام تجاری پسته در ایران است این پسته ظاهری بلند و کشیده دارد و از دسته ی پسته های بادامی به شمار می رود پسته احمد آقایی از لذیذ ترین و خوشمزه ترین رقم پسته در ایران و دنیا است از دیگر مشخصه های این پسته درصد خندانی بالا ،پوسته ی استخوانی روشن و مغز قرمز آن است که سبب وجه تمایز آن با دیگر ارقام پسته شده است مهم ترین علت شهرت این پسته طعم بسیار دلپذیر آن است. درصد خندانی در این پسته بیش از ۹۲ درصد می باشد پسته احمد آقایی شباهت ظاهری نزدیکی به پسته اکبری دارد اما قیمت آن از پسته اکبری کمتر است. این پسته از ارقام لوکس پسته می باشد و از آن در آجیل ها و برای پذیرایی از مهمانان استفاده می شود. مغز پسته احمد آقایی به دلیل کشیدگی مناسب ،در تهیه ی خلال پسته استفاده می گردد بیشترین سطح زیر کشت این پسته متعلق به استان کرمان،منطقه رفسنجان،مشهد و فارس در ایران است به طور کلی قیمت پسته احمد آقایی از پسته اکبری کمتر و از پسته فندقی بیشتر می باشد این پسته به دلیل کیفیت بالا و بازار پسندی میزان فروش و صادرات بالایی دارد و به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس صادر می شود.

شرکت تجاری شادیز،عرضه کننده ی انواع مختلف پسته بصورت مستقیم و بدون واسطه در ایران و کشورهای خارجی می باشد کلیه ی محصولات این مجموعه بصورت خام ،با پوست و با کیفیت بالا به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

در صورت تمایل به خریداری محصول و اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.irقیمت پسته احمد آقایی رفسنجان

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

پسته احمد آقایی

قیمت پسقیمت پسته احمد آقاییقیمت پسته احمد آقایی رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *