فروش پسته احمد آقایی خام زرند _ بازرگانی شادیز

فروش پسته احمد آقایی خام زرند

DIGITAL IMAGE


فروش پسته احمد آقایی خام زرند _ بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی درجه یک زرند را به صورت عمده و خام به خریداران در سراسر کشور ارائه می نماید.

فروش پسته احمد آقایی خام زرند

پسته احمد آقایی یکی از پنج پسته برتر صادراتی تولید شده در کشور است که حجم عمده ای از آن در شهرستان زرند واقع در استان کرمان تولید می گردد. پسته احمد آقایی از ارقام بادامی به شمار می آید و ظاهری بلند و کشیده دارد. نام تجاری پسته احمد آقایی long  است.

زرند از شهرهایی است که از زمان های بسیار دور پرورش پسته در باغ های آن انجام می شده است و همواره حجم بسیاری از پسته های صادراتی ایران  مانند پسته احمد آقایی در این منطقه کشت و برداشت می شود.

شهرستان زرند به دلیل برخورداری از شرایط اقلیمی و آب و هوایی خوب بهترین نوع پسته احمد آقایی را در کشور تولید می کند. پسته احمد آقایی زرند ظاهر لوکس و طعم بسیار بی نظیری دارد.

پوست استخوانی این پسته سفید روشن و مغز آن قرمز رنگ می باشد که سبب ظاهر زیبای آن شده است. پسته احمد آقایی از نظر ظاهری شباهت نزدیکی با پسته اکبری دارد البته کمی از آن کوچکتر است و قیمت پایین تری نسبت به رقم اکبری دارد.

قیمت پسته احمد آقایی از پسته فندقی بیشتر و از پسته اکبری پایین تر است . به طور کلی قیمت پسته احمد آقایی با توجه به عوامل زیر محاسبه می گردد.

انس پسته

درجه خندانی

درصد تو چین

رویت پسته

حجم خرید

درصد دهن بست

البته عوامل دیگری هم چون میزان عرضه و تقاضا،نوسانات بازار و میزان برداشت محصول در سال جاری نیز بر قیمت پسته تاثیر گذار است.

مشتریان گرامی می توانند به صورت کاملا تضمینی عمده پسته احمد آقایی خام زرند را به صورت مستقیم از تولید کننده از طریق این مجموعه خریداری نمایند.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی خام زرندپسته احمد آقایی زرندفروش پسته احمد آقایی خام زرندفروش پسته احمد آقایی زرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *