فروش و صادرات پسته احمد آقایی زرند _ بازرگانی شادیز

فروش و صادرات پسته احمد آقایی زرند

فروش و صادرات پسته احمد آقایی زرند _ بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی درجه یک زرند را بصورت مستقیم به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

فروش و صادرات پسته احمد آقایی زرند

پسته احمد آقایی یکی از محبوب ترین ارقام پسته های تولید شده در ایران به شمار می رود که از فروش داخلی و صادرات پر رونقی برخوردار می باشد. پسته احمد آقایی در مناطق مختلفی از ایران از جمله زرند کرمان به صورت عمده تولید می گردد.

شهرستان زرند به عنوان یکی از  مهم ترین قطب های تولید کننده پسته در استان کرمان و کشور ایران شناخته می شود. سابقه کشت پسته در زرند به سالهای بسیار دور باز می گردد. یکی از مهم ترین ارقام تولیدی در این شهرستان پسته احمد آقایی است. پسته احمد آقایی زرند از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است و همواره متقاضیان بیشماری در داخل و خارج از کشور دارد.

مشخصات پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی از گروه پسته های بادامی است و ظاهری کشیده دارد. این پسته با نام تجاری long در بازارهای جهانی شناخته می شود. پسته احمد آقایی از خوش طعم ترین و زیباترین پسته های ایرانی است . مرغوبترین پسته احمد آقایی تولید شده در ایران در شهرهای زرند ،نوق و استان فارس تولید می گردد.

پوست استخوانی این پسته دارای رنگ سفید شفاف و مغز آن قرمز رنگ و به اصطلاح ماتیکی است. پسته احمد آقایی از نظر ظاهری شباهت نزدیکی به پسته اکبری دارد اما کمی از آن کوچکتر است و قیمت پایین تری دارد. از پسته احمد آقایی در انواع آجیل ها و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تولید خلال پسته استفاده می شود.

صادرات پسته احمد آقایی

همانطور که گفتیم پسته احمد آقایی به دلیل کیفیت بالا خریداران بسیاری در کشورهای خارجی دارد. کشور هند و ترکیه از بزرگترین خریداران پسته احمد آقایی به شمار می روند. هر ساله حجم زیادی از پسته احمد آقایی و فراورده های آن مانند مغز پسته و خلال پسته به این کشورها صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تامین کننده و صادر کننده پسته در ایران،انواع پسته احمد آقایی تولید شده در زرند و سایر مناطق ایران را به صورت مستقیم و با قیمت عالی به فروش می رساند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته احمد آقایی

صادرات پسته احمد آقایی زرندفروش پسته احمد آقایی زرندفروش و صادرات پسته احمد آقایی زرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *