خرید بادام مامایی صادراتی ایران عمده _ بازرگانی شادیز

خرید بادام مامایی صادراتی ایران عمده

خرید بادام مامایی صادراتی ایران عمده _ بازرگانی شادیز بادام مامایی صادراتی ایران را بصورت عمده و بدون واسطه به خریداران محترم عرضه می نماید.

خرید بادام مامایی صادراتی ایران عمده

خرید بادام مامایی در حجم عمده جهت صادرات به کشورهای خارجی از بازار پر رونقی در کشور برخوردار می باشد. بادام مامایی یکی از تجاری ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران به شمار می رود.

صادرات بادام مامایی

بادام مامایی از نمونه های مرغوب بادام سنگی است و همانند آن پوست چوبی بسیار سختی دارد. hc بادام مامایی با پوست سخت معمولا برای صادرات استفاده نمی شود. بادام مامایی به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام به کشورهای مختلف خارجی نظیر هند صادر می گردد. کشور هند بزرگترین خریدار بادام مامایی ایران است. بادام مامایی با نام بادام مامرا در هند شناخته می شود. علاوه بر کشور هند کشورهای امارات،کوdت،عمان،ترکیه،روسیه و کشورهای اروپایی نیز جزو خریداران بادام مامایی محسوب می شوند.

مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ،ارزش غذایی و چربی بسیار مرغوب می باشد و قیمت بالایی دارد از این رو مصرف داخلی پایینی دارد. حدود ۸۰ درصد بادام مامایی کشور صادرات می شود. بیشترین حجم بادام مامایی در استان چهار محال بختیاری و شهرکرد تولید می گردد. مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان های بن و سامان قطب اصلی تولید بادام مامایی در ایران هستند.

قیمت بادام مامایی صادراتی

همانطور که گفته شده بادام مامایی محصولی صادراتی است و طبیعتا قیمت آن تحت تاثیر نوسانات ارز متغیر است. لذا لازم است جهت خرید عمده این محصول نسبت به قیمت روز آن اطلاعات دقیقی را بدست آورید. شما می توانید جهت دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

مغز بادام مامایی سایزهای مختلفی دارد. قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز و کیفیت آن محاسبه می گردد. هر چه مغز بادام مامایی درشت تر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

شرکت بازرگانی شادیز سایزهای مختلف بادام مامایی را با بهترین کیفیت به صورت مستقیم و بی واسطه در اختیار خریداران محترم قرار می دهد.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره هم چنین  اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

خرید بادام مامایی صادراتیخرید بادام مامایی صادراتی ایرانخرید بادام مامایی صادراتی ایران عمدهصادرات بادام ماماییقیمت بادام مامایی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *