فروش مغز پسته گندمی کرمان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش مغز پسته گندمی کرمان

فروش مغز پسته گندمی کرمان _ شرکت بازرگانی شادیز مغز پسته گندمی کرمان را با قیمت فوق العاده در حجم عمده به سراسر کشور عرضه می نماید.

فروش مغز پسته گندمی کرمان

مغز پسته گندمی به عنوان پر فروش ترین انواع مغز پسته در بازار ایران شناخته می شود. بیشترین حجم تولید مغز پسته گندمی  در کشور به دو استان کرمان و خراسان اختصاص دارد.جهت خرید مغز پسته گندمی با مناسبترین قیمت با ما در ارتباط باشید.

ویژگی مغز پسته گندمی

همانطور که می دانید پسته های تولید شده در مناطق مختلف کشور پس از برداشت جهت فراوری به ترمینال های ضبط پسته منتقل می شوند. در بین انواع پسته از ارقام درشت معمولا برای مصارف آجیلی و برای صادرت استفاده می شود. اما پسته های ریز و دهن بست موجود در این پسته ها بیشتر برای مغز گردن کاربرد دارد. به مغز پسته حاصل از پسته های ریز (در حد گندم) مغز پسته گندمی می گویند. پوست رویی مغز پسته گندمی دارای رنگ قهوه ای مایل به سیاه است.

مصارف مغز پسته گندمی

از مغز پسته گندمی بیشتر جهت پودر کردن استفاده می شود. به دلیل وجود لکه های پوست قهوه ای رنگ در پودر پسته، از کیفیت آن کاسته می شود و قیمت پایین تری دارد.

از مغز پسته گندمی جهت مصارف مختلفی استفاده می شود که عبارتند از:

مصارف غذایی

برای تولید بستی

برای تولید انواع گز،سوهان و ..

جهت تولید معجون

و..

مغز پسته گندمی از نظر کیفیت در گروه مغز پسته های درجه دو قرار می گیرد و قیمت نسبتا پایینی دارد از این رو گزینه مناسبی برای مصرف کنندگان عمده مانند شیرینی پزی ها ،بستنی سازی ها و .. می باشد.

قیمت مغز پسته گندمی

مغز پسته گندمی خود به دو نوع مغز موشو شکم سبز و مغز موشو شکم سیاه تقسیم می شود. هر چه مغز سیاه موجود در بار موجود کمتر باشد کیفیت بالاتری دارد در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر است.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوبترین انواع مغز پسته از مغز پسته سوپر لوکس تا مغز پسته گندمی کرمان را به صورت عمده با قیمت عالی به فروش می رساند.

در صورت تمایل به خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

فروش مغز پسته گندمیفروش مغز پسته گندمی کرمانقیمت مغز پسته گندمیمصارف مغز پسته گندمیمغز پسته گندمیمغز پسته گندمی کرمانویژگی مغز پسته گندمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *