عرضه مستقیم گردو پوست کاغذی تبریز _ شرکت بازرگانی شادیز

عرضه مستقیم گردو پوست کاغذی تبریز

عرضه مستقیم گردو پوست کاغذی تبریز _ شرکت بازرگانی شادیز انواع گردو پوست کاغذی تبریز را به صورت مستقیم با قیمت رقابتی به فروش می رساند.

عرضه مستقیم گردو پوست کاغذی تبریز

شهر تبریز در استان آذربایجان شرقی به عنوان مهم ترین قطب تولید و فروش گردو در ایران شناخته می شود. این استان به دلیل داشتن آب و هوای مناسب برای رشد گردو،سالانه حجم زیادی از انواع گردو و مغز گردوی درجه یک را به بازار ایران و جهان عرضه می نماید.

گردوهای تولید شده در تبریز به سبب داشتن پوست کاغذی،مغز پر و سفید هم چنین چربی فراوان و طعم عالی متقاضیان بسیاری در داخل و خارج از ایران دارد. گردوی کاغذی به گردویی می گویند که پوست چوبی آن ضخامت کمی دارد و به راحتی با دست قابل شکستن است. گردوی پوست کاغذی محبوب ترین گردوی تولید شده در ایران است و کیفیت بسیار بالایی دارد.

مزیت های گردو پوست کاغذی

از مزیت های گردوی کاغذی تبریز درصد مغز به پوست بالای آن را می توان نام برد. مغز این نوع گردو به راحتی و به صورت کامل از پوست چوبی آن جدا می شود. گردوی پوست کاغذی مناسب ترین گزینه جهت صادرات به کشورهای مختلف خارجی می باشد.

گردوی درجه یک پوست کاغذی تبریز توسط تجار ایرانی به کشورهایی نظیر ترکیه،عمان،روسیه،امارات،عراق و.. صادر می گردد. از این رو تامین گردوی با کیفیت از موارد حائز اهمیت برای تجار ایرانی است.بهترین روش جهت خرید گردو با قیمت و کیفیت مناسب،خرید مستقیم از تولید کننده اصلی آن است که شرکت شادیز این امکان را برای تمام خریداران فراهم ساخته است.

شرکت بازرگانی شادیز مجموعه ای بزرگ از تولید کنندگان،تامین کنندگان و صادر کنندگان ایرانی است که در راستای فروش و صادرت مستقیم انواع خشکبار درجه یک  از جمله گردو در کشور فعالیت می نماید. از این رو شما می توانید با اطمینان خاطر محصول خود را با مناسب ترین قیمت از این مرکز خریداری نمایید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عرضه مستقیم گردو پوست کاغذیعرضه مستقیم گردو پوست کاغذی تبریزعرضه مستقیم گردو تبریزعرضه مستقیم گردو کاغذی تبریزگردو پوست کاغذی تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *