فروش صادراتی بادام محب ایرانی _ بازرگانی شادیز

فروش صادراتی بادام محب ایرانی

فروش صادراتی بادام محب ایرانی _ بازرگانی شادیز از شرکت های فعال در حوزه فروش و صادرات بادام ایرانی از جمله بادام محب در ایران به شمار می آید.

فروش صادراتی بادام محب ایرانی

فروش بادام محب جهت صادرات به کشورهای مختلف خارجی از رونق بسیار بالایی در بازار برخوردار می باشد. از این رو شرکت بازرگانی شادیز تامین و فروش بادام محب صادراتی را در راس فعالیت های خود قرار داده است.

بادام محب یکی از نمونه های مرغوب بادام های ایرانی است که به دلیل داشتن پوست نازک و مغز بسیار ترد و خوش طعم طرفداران بیشماری در داخل و خارج از کشور دارد. بادام محب ایرانی با نام های بادام پوست کاغذی و بادام سفید نیز در بازار شناخته می شود.

مشخصات و ویژگی های بادام محب

بادام محب پوست چوبی بسیار نازک و شکننده ای دارد. به همین دلیل به راحتی می توان آت را شکست و از مغز بی نظیر آن استفاده کرد. از مهم ترین مزیت های بادام محب علاوه بر پوست نازک آن می توان به درصد بالای مغز به پوست این بادام اشاره کرد. میزان مغز بادام محب از بادام مامایی و بادام ربیع نیز بیشتر است.

از بادام محب به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و تنقلات استفاده می شود. این بادام هم چنین ارزش غذایی بسیار بالایی دارد که می توان از آن به عنوان یک میان وعده سالم و خوش طعم استفاده کرد.

پوست نازک خدادادی بادام محب مانع از نفوذ آلودگی به مغز بادام و حفظ تازگی و کیفیت آن می شود. از طرفی نیز بادام محب زمان ماندگاری بالاتری نسبت به سایر انواع مغز بادام دارد.

بادام محب در برخی از مناطق ایران از جمله استان چهار محال بختیاری بصورت عمده تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

صادرات بادام محب

همانطور که گفتیم بادام محب طرفداران بسیاری در نقاط مختلف دنیا دارد و به کشورهای مختلف نظیر ترکیه،روسیه،امارات،کویت،قطر،گرجستان،عراق و .. صادر می گردد. بادام محب از بادام های لوکس ایرانی به شمار می آید و بهترین گزینه جهت صادرات به صورت عمده می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوبترین بادام محب صادراتی را به صورت مستقیم از تولید کننده به خریداران و صادر کنندگان محترم عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام محب

صادرات بادام محبصادرات بادام محب ایرانیفروش صادراتی بادام محبفروش صادراتی بادام محب ایرانیمشخصات بادام محبویژگی های بادام محب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *