صادرات پسته اکبری به صورت عمده _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته اکبری به صورت عمده

صادرات پسته اکبری به صورت عمده _ شرکت بازرگانی شادیز پسته اکبری مرغوب ایرانی را به صورت عمده به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید.

صادرات پسته اکبری به صورت عمده

پسته اکبری یکی از مرغوبترین و با کیفیت ترین پسته های تولید شده در ایران می باشد و از نظر تجاری ارزش بسیار بالایی دارد. پسته اکبری به صورت عمده به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای عربی و لوکس پسند مانند امارات،قطر،عراق،عمان،کویت و .. صادر می گردد. پسته اکبری لوکس ترین پسته تولید شده در ایران است و بیشتر از آن برای مصارف آجیلی و برای صادرات به کشورهای کیفیت محور استفاده می شود.

مشخصات پسته اکبری

پسته اکبری کشیده ترین،درشت ترین و گران ترین پسته تولیدی ایران است. از پسته اکبری به دلیل درشتی و خندانی بیشتر به صورت آجیلی و برای مصارف مغز پسته استفاده می شود. پسته اکبری هم چنین طعم بسیار منحصر به فردی دارد که سبب شهرت هر چه بیشتر آن شده است.

پوست استخوانی این پسته دارای رنگ کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای است. پسته اکبری در بیشتر شهرهای پسته خیز ایران از جمله استان کرمان و رفسنجان به صورت عمده تولید می شود و به کشورهای مختلف صادر می گردد. پسته اکبری به دلیل داشتن قارچ آفلاتوکسین گزینه مناسبی برای صادرات به کشورهای اروپایی نمی باشد لذا جهت صادرات به کشورهای اروپایی نیازمند اخذ گواهی های بهداشتی است.برای صادرات به کشورهای اروپایی معمولا از پسته اکبری دهن بست استفاده می شود.

خرید عمده پسته اکبری

بهترین روش جهت خرید عمده پسته اکبری خرید آن به صورت دست اول و بی واسطه است در این روش شما می توانید با کیفیت ترین محصول را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته اکبری را به صورت مستقیم با تضمین کیفیت و قیمت به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و یا صادرات محصول با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

خرید عمده پسته اکبریصادرات پسته اکبری به صورت عمدهصادرتات پسته اکبری عمدهمشخصات پسته اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *