نرخ پسته اکبری برای صادرات به دبی _ بازرگانی شادیز

نرخ پسته اکبری برای صادرات به دبی

نرخ پسته اکبری برای صادرات به دبی _ بازرگانی شادیز از شرکت های صادر کننده پسته اکبری درجه یک به دبی و دیگر کشورهای عربی در ایران می باشد.

نرخ پسته اکبری برای صادرات به دبی

پسته از مهم ترین محصولات کشاورزی تولید شده در ایان است. پسته های ایرانی به دلیل کیفیت بالا از محبوبیت خاصی در دنیا برخوردار هستند به همین جهت نرخ صادرات این محصول بسیار بالا است.

پسته اکبری یکی از با کیفیت ترین و لوکس ترین پسته های تولید شده در ایران است و قیمت بسیار بالایی دارد از این رو به کشورهای محدود تری صادر می گردد.

نرخ پسته اکبری در ایران

پسته اکبری گران ترین و بهترین پسته تولید شده در ایران است و از نظر تجاری ارزش بسیار بالایی دارد. پسته اکبری جزو پسته های کشیده( long ) به حساب می آید. نرخ پسته اکبری در مقایسه با دیگر انواع پسته تولید شده در ایران بالاتر است اما این موضوع چیزی از محبوبیت آن کم نکرده است و همواره طرفداران بیشماری در نقاط مختلف دنیا دار.

صادرات پسته اکبری به دبی

از مهم ترین پارامترهای صادرات پسته، قیمت و کیفیت آن است که در کنار یکدیگر سبب انجام یک معامله موفق برای صادر کنندگان پسته می شود. همانطور که گفتیم نرخ پسته اکبری در ایران بسیار بالا است با این حال کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس مانند دبی به دلیل نداشتن محدودیت اقتصادی از بزرگ ترین خریداران پسته اکبری می باشند. کشورهای حوزه خلیج فارس این نوع پسته را در حجم های بالا از ایران خریداری می نمایند.

کشور دبی(امارات) جزو خریداران کیفیت محور پسته های ایرانی محسوب می شود. خریداران کیفیت محور به کشورهایی می گویند که اولویت آن ها در خرید پسته کیفیت و رویت آن می باشد. به همین جهت پسته های لوکس ایرانی از جمله پسته اکبری و پسته کله قوچی درجه یک بهترین گزینه برای صادرات به این کشورها هستند.

قیمت پسته اکبری درجه یک

قیمت پسته اکبری با توجه به پارامترهای مختلفی انجام می شود که عبارتند از:

انس پسته

درجه خندانی پسته

درصد توچین

میزان دهن بست

رویت پسته

نرخ ارز

نوسانات بازار

حجم خرید

و..

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته های لوکس ایرانی را با قیمت مناسب به کشورهای مختلف عربی نظیر دبی،کویت،عراق،بحرین،عمان و .. صادر می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش شرکت شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته اکبری

صادرات پسته اکبری به دبیقیمت پسته اکبری درجه یکنرخ پسته اکبری برای صادراتنرخ پسته اکبری برای صادرات به دبینرخ پسته اکبری در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *