گردوی خام ایرانی _پخش گردو بصورت عمده

گردوی خام ایرانی

گردوی خام ایرانی _پخش گردو بصورت عمده توسط مجموعه ی شادیز در سراسر ایران انجام می شود گردوی ایرانی از با کیفیت ترین گردوها در دنیا می باشد.

گردوی خام ایرانی

گردو،درختی پهناور است و در مناطق دارای آب و هوای معتدل کوهستان به خوبی رشد می کند گردو در مناطق مختلف ایران بصورت عمده کشت می شود از گردو در مصارف مختلف خوراکی و صنایع دارویی بصورت های مختلف استفاده می شود مغز گردو سرشار از امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند انواع مختلف گردو بصورت مغز و با پوست در بازار های ایرانی به فروش می رسد از مشخصه های بارز گردوهای ایرانی میتوان به طعم دلپذیر و درصد چربی بالای آن اشاره کرد مغز گردو چربی فراوانی دارد اما چربی آن از نوع مفید بوده و سبب کاهش کلسترول بد خون می شود و هم چنین کلسترول مفید خون را افزایش می دهد.

گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی مصرف اقتصادی دارد کشور ایران سومین تولید کننده بزرگ گردو در دنیا است ایران هم چنین پنجمین صادر کننده ی گردو به بازار های خارجی است انواع مختلف گردو شامل گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی،گردو خوشه ای و گردو ماکویی می باشد

قیمت گردو

قیمت گردو با توجه به نوع ،درصد و میزان مغز،کیفیت پوسته و تازگی آن محاسبه می شود هم چنین قیمت خرید گردو به صورت عمده و یا خرد نیز با هم متفاوت است .

مجموعه ی شادیز،پخش کننده ی انواع گردوهای مرغوب ایرانی بصورت عمده در بازارهای داخلی و خارجی است تمامی محصولات این مجموعه بصورت مستقیم از باغدار تهیه و عرضه می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از خدمات و محصولات شادیز هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

پخش گردو خام ایرانیپخش گردو عمدهگردوی خام ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *