فروش پسته و مغز پسته رفسنجان _ بازرگانی شادیز

فروش پسته و مغز پسته رفسنجان

فروش پسته و مغز پسته رفسنجان _ بازرگانی شادیز انواع پسته مرغوب و درجه یک رفسنجان را بصورت عمده در سراسر کشور به فروش می رساند.

فروش پسته و مغز پسته رفسنجان

رفسنجان قطب بزرگ تولید و فروش انواع پسته در استان کرمان و ایران می باشد انواع مختلف پسته های تجاری مانند پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی بصورت عمده در این منطقه کشت می شود و پس از برداشت بصورت مغز و یا با پوست به بازارهای داخلی و هم چنین کشورهای اروپایی و آسیایی صادر می گردد.

پسته های تولید شده در رفسنجان بسیار خوش طعم و با کیفیت می باشند سالهای زیادی است که پسته رفسنجان به عنوان مرغوبترین پسته تولید شده در ایران به بازارهای جهانی راه یافته است و همواره میزان عرضه و تقاضای بالایی دارد هر یک از انواع پسته با انس های متنوع در رفسنجان تولید می گردد به دلیل تولید بالای محصول  در رفسنجان خرید و فروش پسته بیشتر بصورت عمده انجام می شود.

آب و هوایی خوب رفسنجان  و ارتفاع مناسب این شهرستان از سطح دریا سبب تولید پسته هایی با درجه ی کیفی بسیار بالا در ایران شده است پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از پسته بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود.پسته منبع خوبی از انواع ویتامین،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،مس،پتاسیم،فیبر و منیزیم است آهن موجود در پسته سبب خونسازی در بدن و درمان کم خونی می شود.

بازرگانی شادیز عرضه کننده انواع پسته و مغز پسته با کیفیت در ایران می باشد اگر شما هم قصد خرید و یا فروش این محصول را دارید از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

فروش پسته رفسنجانفروش پسته و مغز پستهفروش مغز پسته رفسنجانمغز پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *