خرید مغز بادام مامایی چهارمحال _ شرکت خشکبار شادیز

خرید مغز بادام مامایی چهارمحال

خرید مغز بادام مامایی چهارمحال _ شرکت خشکبار شادیز مغز بادام مامایی مرغوب و تازه شهرکرد را به صورت خام و بدون واسطه به فروش می رساند.

خرید مغز بادام مامایی چهارمحال

بادام مامایی مرغوب ترین و با کیفیت ترین بادام تولید شده در ایران است. این بادام پوست بسیار سختی دارد و مغز آن از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار با کیفیت می باشد. مغز این بادام طعم شیرین و بی نظیری دارد و درصد تلخی در آن صفر است. بادام مامایی از ارقام تجاری بادام های درختی در ایران است و به صورت مغز و با پوست به کشورهای مختلف از جمله هند،ترکیه،روسیه و سایر کشور ها صادر می گردد.بادام مامایی تنها در ایران و در استان چهارمحال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود تولید می گردد.

مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و رنگ روشن تری دارد. به طور طبیعی بادام مامایی میزان دو قلویی بالایی دارد از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود از بادام مامایی به دلیل چربی فراوان در تولید صابون و صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

خواص دارویی و درمانی بادام مامایی

علاوه بر کیفیت و طعم خوب بادام مامایی خواص مغذی بسیار فراوانی دارد . بادام مامایی منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و سلامتی بدن کمک می کند. مصرف بادام مامایی به استحکام استخوان ها،تقویت حافظه،تقویت قوای جنسی،سلامت قلب کمک می کندو و از بیماری های قلبی عروقی،دیابت،فشار خون،آلزایمر و انواع سرطان جلوگیری می کند.

شرکت خشکبار شادیز مرغوب ترین انواع بادام و مغز بادام مامایی چهار محال را به صورت دست اول و با قیمت بدون واسطه به خریداران و تجار گرامی عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

خرید بادام مامایی چهارمحالخرید مغز بادام ماماییخرید مغز بادام مامایی چهارمحالمغز بادام مامایی چهارمحال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *