فروش پسته فندقی جهت صادرات _ بازرگانی شادیز

فروش پسته فندقی جهت صادرات

فروش پسته فندقی جهت صادرات _ بازرگانی شادیز انواع پسته فندقی درجه یک ایرانی را جهت صادرات به صورت عمده در کشور به فروش می رسد.

فروش پسته فندقی جهت صادرات

پسته فندقی یکی از معروف ترین پسته های تجاری ایران است که بیشترین سهم از صادرات را در کشور دارا می باشد.پسته فندقی مانند پسته کله قوچی در دسته پسته های گرد قرار می گیرد. پسته فندقی از ارقام کوچک پسته است و به دلیل شباهت با پسته آمریکایی  بازار جهانی گسترده ای دارد.

بیشترین سطح زیر کشت پسته در ایران متعلق به رقم فندقی است.مهم ترین مناطق تولید کننده پسته فندقی در کشور عبارتند از:زرند،رفسنجان،سیرجان،انار،سبزوار و ..

پسته فندقی از نظر اقتصادی پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد این در حالی است که پسته فندقی طعم بسیار عالی،مغز سبز و خوش طعم هم چنین ظاهر بسیار زیبایی دارد. پسته فندقی میزان تقاضای بالایی هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد.

پسته فندقی در انواع مختلف و با توجه به بازاریابی کشورهای هدف به کشورهای خارجی صادر می گردد.

انواع پسته فندقی صادراتی عبارتند از:

پسته فندقی دستچین یا توچین

پسته فندقی خندان

پسته فندقی آب خندان

پسته فندقی دهن بست

مغز پسته فندقی

بیشترین حجم صادرات پسته فندقی به کشورهای چین،روسیه،هنگ کنگ،ویتنام،عراق و .. است. پسته فندقی انس بالا و تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم دارد به همین دلیل مخلوط کردن آن در آجیل بسیار مقرون به صرفه می باشد.

پسته فندقی برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی گردید به همین دلیل پسته فندقی به نام پسته اوحدی نیز در کشور شناخته می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته مرغوب فندقی را جهت صادرات به کشورهای مختلف به صورت تناژی و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

در صورت تمایل به خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

فروش پسته جهت صادراتفروش پسته فندقیفروش پسته فندقی جهت صادراتفروش پسته فندقی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *