صادرات پسته ارزان به ترکمنستان _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته ارزان به ترکمنستان

صادرات پسته ارزان به ترکمنستان _ بازرگانی شادیز انواع پسته ارزان و مرغوب ایرانی را به کشور ترکمنستان و دیگر کشورهای آسیایی صادر می نماید.

صادرات پسته ارزان به ترکمنستان

کشور ترکمنستان به عنوان یکی از کشورهای خریدار پسته ایرانی جزو کشورهای قیمت محور به شمار می آید. کشورهای قیمت محور به کشورهایی می گویند که اولویت آن ها در خرید محصول قیمت ارزان و مناسب تر است. خوشبختانه پسته های تولید شده در ایران چه از نظر کیفی و چه از نظر قیمت از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل کشور ایران توانایی تامین انواع پسته متناسب با بازار کشورهای مختلف با ذائقه های مختلف را دارد.

پسته ارزان به پسته هایی گفته می شود که نرخ آن ها به نرخ جهانی پسته نزدیک باشد مانند پسته فندقی. انواع پسته های ارزان قیمت ایرانی مانند پسته فندقی و آب خندان های احمد آقایی،اکبری و کله قوچی به کشور ترکمنستان و دیگر کشورهای مشابه آن مانند تاجیکستان و قزاقستان صادر می گردد. سطح درآمد مردمان این کشورها به گونه ای است که قادر به خریداری پسته های لوکس و گران قیمت نیستند. از همین رو صادرات پسته های لوکس گزینه مناسبی برای این کشورها نمی باشد.

کشور ایران به عنوان بزرگ ترین کشور تولید کننده و صادر کننده پسته در دنیا،انواع پسته های ایرانی را متناسب با بازار کشورهای هدف، به بیش از ۵۰ کشور دنیا صادر می نماید. پسته های ایرانی تنوع بسیار بی نظیر و طعم بسیار عالی دارند به همین دلیل همواره متقاضیان بسیاری از نقاط مختلف دنیا دارا می باشند.

مجموعه بازرگانی شادیز از جمله شرکت های تامین کننده و صادر کننده پسته در ایران به شمار می آید. انواع مختلف پسته های مرغوب،ارزان قیمت و هم چنین لوکس توسط این مجموعه به بازارهای خارجی مختلف صادر می گردد.

در صورت تمایل به خرید،فروش و صادرات محصول،با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات پسته ارزانصادرات پسته ارزان به ترکمنستانصادرات پسته به ترکمنستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *