فروش عمده پسته احمد آقایی کرمان _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش عمده پسته احمد آقایی

DIGITAL IMAGE


فروش عمده پسته احمد آقایی کرمان _ بازرگانی خشکبار شادیز پسته احمد آقایی کرمان را با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران عرضه می نماید.

فروش عمده پسته احمد آقایی کرمان

پسته احمد آقایی کرمان یکی از مرغوب ترین پسته های ایرانی است و همواره از میزان خرید و فروش و صادرات پر رونقی برخوردار است پسته احمد آقایی جزو ارقام بادامی است و ظاهری کشیده دارد. از پسته احمد آقایی هم برای استفاده در آجیل و هم برای صادرات استفاده می شود.

پسته احمد آقایی کرمان به دلیل برخورداری از آب و هوا و اقلیم خوب از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است این پسته علاوه بر کشیدگی مغز قرمز و بسیار خوش طعم هم چنین پوست استخوانی روشنی دارد که سبب بازار پسندی آن شده است به علاوه این پسته قیمت بسیار مناسب و متعادلی دارد قیمت پسته احمد آقایی از پسته اکبری کمتر و از پسته فندقی بالاتر است از مغز پسته احمد آقایی به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته نیز استفاده می شود.

پسته احمد آقایی در انواع خندان و آب خندان از میزان فروش بالایی به صورت عمده برخوردار است بیشترین حجم از پسته احمد آقایی به کشورهای خارجی نظیر کشورهای اروپایی،هند و روسیه صادر می گردد. پسته احمد آقایی از انس ۲۲ تا انس ۳۲ در بازار خرید و فروش می شود.

بعد از پسته فندقی بیشترین حجم از صادرات پسته متعلق به پسته احمد آقایی است این پسته علاوه بر کرمان در دامغان،یزد و خراسان نیز تولید می گردد. بهترین نوع پسته احمد آقایی در منطقه نوق کرمان تولید می گردد.

مشتریان و تجار گرامی می توانند جهت خرید عمده پسته احمد آقایی به صورت مستقیم از تولید کننده از  طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایند.

شادیز مرغوب ترین محصولات را به همراه تخفیفات ویژه به خریداران عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی کرمانفروش پسته احمد آقاییفروش پسته احمد آقایی عمدهفروش پسته احمد آقایی کرمانفروش عمده پسته احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *