بادام مامایی چهار محال و بختیاری _بازرگانی خشکبار شادیز

بادام مامایی چهار محال و بختیاری

بادام مامایی چهار محال و بختیاری _بازرگانی خشکبار شادیز بادام مامایی با کیفیت تولید شده در چهارمحال بختیاری را به صورت عمده به فروش می رساند.

بادام مامایی چهار محال و بختیاری

بادام مامایی بهترین و مرغوب ترین بادام درختی تولید شده در ایران است و تنها در ایران و در استان چهارمحال بختیاری تولید می گردد.بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوست بسیار سختی دارد پوست بادام مامایی در قسمت شکمی پهن تر است که سبب نگهداری و حفظ کیفیت مغز بادام می شود. مغز بادام مامایی از نظر طعم،چربی و رنگ بسیار مرغوب می باشد.

بادام مامایی از ارقام صادراتی بادام ایرانی است مغز بادام مامایی بسیار درشت است و به طور طبیعی درصد دو قلویی آن بالا است مغز بادام مامایی طعم شیرینی دارد و درصد تلخی در آن صفر است.

بادام مامایی به صورت با پوست و بدون پوست به کشورهای متعدد خارجی صادر می گردد کشور هندوستان از بزرگ ترین خریداران بادام مامایی ایران است حدود ۹۰ درصد از بادام مامایی کشور صادر می گردد این بادام مصرف داخلی پایینی دارد زیرا هنوز در ایران به صورت کامل شناخته نشده و از طرفی قیمت بالایی دارد.

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه آن زود رس می باشد بادام مامایی علاوه بر چهارمحال بختیاری در مناطق اطراف اصفهان و نواحی حاشیه زاینده رود نیز تولید می گردد.

از مغز بادام مامایی در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،درمانی،آرایشی و بداشتی هم چنین برای تولید صابون استفاده می شود.

بادام مامایی خواص تغذیه ای و درمانی بسیار فراوانی دارد مصرف بادام مامایی به استحکام استخوان ها،تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود عملکرد مغز کمک می کند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی،دیابت،پوکی استخوان و آلزایمر را کاهش می دهد.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی را به صورت عمده برای تجار و خریداران عزیز تامین می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

بادام ماماییبادام مامایی چهارمحالبادام مامایی چهارمحال و بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *