فروش گردو کاغذی عمده _ شرکت خشکبار شادیز

فروش گردو کاغذی عمده

فروش گردو کاغذی عمده _ شرکت خشکبار شادیز گردو پوست کاغذی اعلا و مرغوب ایرانی و خارجی را به صورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

فروش گردو کاغذی عمده

گردو پوست کاغذی یکی از بهترین و پر طرفدارترین انواع گردو در دنیا است این نوع گردو همان طور که از نام آن پیداست پوست چوبی بسیار نازکی دارد گردوی پوست کاغذی به دلیل استفاده آسان از آن و درصد مغز به پوست بالا طرفداران بسیاری دارد مغز این نوع گردو بسیار درشت است و رنگ روشنی دارد.

گردوی پوست کاغذی در انواع ایرانی و خارجی به صورت عمده و جزئی در بازار خرید و فروش می شود گردوهای پوست کاغذی معمولا ظاهری بیضی مانند و پوست شکلاتی رنگ دارند.

گردو از پر کاربرد ترین انواع خشکبار است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود مغز گردو منبع خوبی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است و تاثیر به سزایی در تقویت بدن و پیشگیری از بیماری ها دارد.

مغز گردو را غذای مغز می نامند اما نه به دلیل شباهت آن به مغز انسان بلکه به دلیل امگا۳ فراوان آن که سبب سلامت مغز و تقویت حافظه می شود مصرف گردو باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها می شود.

مغز گردو چربی بسیار زیادی دارد چربی موجود در گردو از نوع غیر اشباع است و به سلامت بدن کمک می کند خوردن گردو به صورت روزانه حدود ۹۰ درصد از نیاز بدن به چربی های ضروری را درمان می کند.

مجموعه خشکبار شادیز انواع گردو پوست کاغذی ایرانی و خارجی را به صورت عمده و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و فروش این محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردو کاغذیفروش گردو کاغذی عمدهگردو کاغذیگردو کاغذی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *