مغز پسته کله قوچی رفسنجان _ بازرگانی شادیز

مغز پسته کله قوچی رفسنجان

مغز پسته کله قوچی رفسنجان _ بازرگانی شادیز انواع مغز پسته مرغوب و درشت رفسنجان را به صورت عمده و بدون واسطه به فروش می رساند.

مغز پسته کله قوچی رفسنجان

مغز پسته کله قوچی از ذرشت ترین و مرغوب ترین انواع مغز پسته در کشور است مرغوب ترین نوع مغز پسته متعلق به پسته کله قوچی رفسنجان است پسته کله قوچی از درشت ترین پسته های تولید شده در ایران است مغز این پسته بسیار سنگین است و رنگ سبز و با کیفیتی دارد.

بهترین نوع مغز پسته کله قوچی مغز پسته گلدار آن است  و کیفیت آن بر حسب میزان گلدار بودن،میزان مغز خورد و هم چنین انس آن محاسبه می شود. قیمت مغز  پسته کله قوچی رابطه مستقیمی با قیمت پسته دهان بست کله قوچی دارد زیرا این محصول از پسته دهان بست کله قوچی به دست می آید. پسته دهن بست نیز در دو نوع پسته دهن بست معمولی و پسته دهن بست مغزی وجود دارد پسته دهن بست مغزی مغز بسیار زیبا و خوش طعمی دارد.

همانطور که گفتیم مغز پسته کله قوچی رفسنجان از کیفیت بالایی برخوردار است زیرا بسیار درشت،سبز و گلدار است به همین دلیل با قیمت بالاتری عرضه می گردد از این نوع مغز پسته برای استفاده در آجیل و تزیین انواع مواد خوراکی استفاده می شود. مغز پسته کله قوچی و اکبری از درشت ترین انواع مغز پسته تولید شده در کشور می باشند و از میزان تقاضای بالایی برخوردار می باشند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته گلدار و سبز کله قوچی را به صورت مستقیم از تولید کننده به خریداران عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید کلیه محصولات با ضمانت کیفیت و با مناسب ترین قیمت عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت ها و سایر محصولات از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته کله قوچی

مغز پسته رفسنجانمغز پسته کله قوچیمغز پسته کله قوچی رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *