مغز بادام صادراتی درشت _ شرکت بازرگانی شادیز

مغز بادام صادراتی درشت

مغز بادام صادراتی درشت _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام صادراتی درشت و خوش طعم ایرانی را به صورت عمده خریداران،تجار و متقاضیان ارائه می نماید.

مغز بادام صادراتی درشت

مغز بادام از آجیل های مقوی و خوش طعم ایرانی است که از آن به صورت خام و شور در انواع آجیل ها و به صورت خلال شده و پودر در تهیه و تزیین انواع مواد خوراکی استفاده می شود از بادام هم چنین در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

مغز بادام میزان چربی بسیار بالایی دارد به همین دلیل از آن در تهیه صابون و برای تولید روغن بادام نیز استفاده می شود مصرف مغز بادام همه مواد مغذی و املاح معدنی ضروری مورد نیاز بدن را تامین می نماید بادام هم چنین تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف دارد.

مغز بادام در انواع مغز بادام سنگی،مغز بادام مامایی،مغز بادام پوست کاغذی و مغز بادام ارگانیک در بازار خرید و فروش می شود قیمت مغز بادام با توجه به نوع ،کیفیت و سایز آن محاسبه می شود یعنی هر چه مغز بادام درشت تر و خوش طعم تر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

بادام های ایرانی به دلیل کیفیت بالا ،طعم بسیار عالی و ارگانیک بودن خواهان و طرفداران بسیاری از سراسر دنیا دارند انواع مغز بادام به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف به کشورهای مختلف خارجی مانند ترکیه،هند،روسیه،کشورهای عربی و اروپایی صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام درشت،درجه یک و تازه ایرانی را یه صورت عمده جهت صاذرات به مشتریان عزیز عرضه می نماید .کلیه محصولات به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

مغز بادام درشتمغز بادام درشت صادراتیمغز بادام صادراتیمغز بادام صادراتی درشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *