پسته اکبری خندان دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز

پسته اکبری خندان دامغان

پسته اکبری خندان دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز پسته اکبری خندان دامغان را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به خریداران عزیز عرضه می نماید.

پسته اکبری خندان دامغان

پسته اکبری از لوکس ترین و محبوب ترین انواع پسته های تولید شده در ایران می باشد پسته اکبری خندان بیشتر در دامغان،رفسنجان و یزد تولید می گردد پسته اکبری یکی از کشیده ترین انواع پسته است و جزو ارقام بادامی به شمار می آید از پسته اکبری به دلیل درشتی و خندانی بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود پسته اکبری از نظر اقتصادی قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع پسته دارد.

شهرستان دامغان از مناطق تولید کننده پسته در استان سمنان است پسته اکبری دامغان یکی از مرغوب ترین پسته های تولید شده در ایران است پسته اکبری در انس های مختلف در این شهرستان تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

پسته اکبری در انواع خندان و دهان بست هم چنین مخلوط خندان و دهان بست و یا آب خندان در بازار خرید و فروش می شود در این بین پسته اکبری خندان میزان عرضه و تقاضای بسیار بالایی دارد.

قیمت پسته اکبری خندان از پسته های آب خندان بیشتر است پسته های آب خندان به پسته های دهان بسته ای می گویند که طی فرآیند مکانیکی خندان شده اند این نوع پسته کیفیت و قیمت پایین تری دارد.

پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای است پسته اکبری هم چنین مغز خوش طعم و گرم مغز بالایی دارد به همین دلیل از آن در مصارف مغز پسته نیز استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انس های مختلف پسته اکبری خندان را به صورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عزیز ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری خندانپسته اکبری خندان دامغانپسته اکبری دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *