مرکز فروش مغز بادام در ایران _ بازرگانی شادیز

مرکز فروش مغز بادام در ایران

Almonds nuts in wooden bowl on wood table.


مرکز فروش مغز بادام در ایران _ بازرگانی شادیز انواع مغز بادام اعلای ایرانی را بصورت عمده و بدون واسطه در اختیار خریداران محترم قرار می دهد.

مرکز فروش مغز بادام در ایران

فروش مغز بادام در ایران به شیوه های مختلفی انجام می شود . انواع مغز بادام ایرانی به دلیل کیفیت بالا و طعم عالی از بازار فروش پر رونقی برخوردار می باشند.

بادام از جمله خشکبارهای مقوی و از اجزای اصلی آجیل ها به شمار می آید.انواع بادام تولید شده در ایران به شکل مغز شده و با پوست در بازار خرید و فروش می شود. بازرگانی شادیز از بزرگترین مراکز فروش عمده انواع بادام و مغز بادام در ایران به شمار می رود. مشتریان گرامی می توانند محصول مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و قیمت از این مرکز خریداری نمایند.

انواع مغز بادام در بازار

نمونه های مختلفی از مغز بادام در بازارهای کشور داد و ستد می شود که هر کدام خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد و جداگانه ای  دارند. به طور کلی انواع مغز بادام به دو گروه زیر تقسیم می شود.

مغز بادام تلخ

مغز بادام شیرین

مغز بادام تلخ مصرف خوراکی ندارد و بیشترین کاربرد آن در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و .. است. مغز بادام شیرین خود انواع مختلفی دارد که از آن بصورت های مختلف در مصارف خوراکی و در صنایع روغن گیری،دارویی،درمانی و .. استفاده می شود.

انواع مغز بادام شیرین شامل موارد زیر است:

مغز بادام سنگی

مغز بادام مامایی

مغز بادام ربیع

مغز بادام شاهرودی

مغز بادام پوست کاغذی

مغز بادام های ایرانی به داشتن طعم بسیار لذیذ معروف هستند از این رو علاوه بر فروش پر رونق داخلی از فروش صادراتی بسیار خوبی نیز برخوردار می باشند. شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام درختی مرغوب ایرانی را بصورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت های رقابتی به خریداران داخلی و خارجی ارائه می نماید.

هم اکنون جهت دریافت مشاوره و خرید محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

فروش بادام در ایرانفروش مغز بادام در ایرانمرکز فروش بادام در ایرانمرکز فروش مغز باداممرکز فروش مغز بادام در ایرانمغز بادام ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *