صادرات مغز بادام مامایی ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات مغز بادام مامایی ایرانی

صادرات مغز بادام مامایی ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام مامایی را به صورت مستقیم به مناطق مختلف دنیا صادر می نماید.

صادرات مغز بادام مامایی ایرانی

صادرات مغز بادام مامایی به عنوان یکی از با کیفیت ترین انواع مغز بادام تولید شده در کشور از رونق بالایی برخوردار می باشد. بادام مامایی نمونه ای مرغوب از بادام های ایرانی است که در برخی از مناطق حاصلخیز کشور مانند استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان تولید می گردد.

بادام مامایی پوست بسیار مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود. از این رو بیشتر به شکل مغز شده به کشورهای مختلف صادر می گردد. مغز بادام درختی مامایی دارای رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد است و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد.مغز بادام مامایی طعم شیرینی دارد و تنها بادامی است که درصد تلخی آن صفر است.

مغز بادام مامایی را پس از جدا کردن از پوست چوبی آن توسط دستگاه های غربال سایز بندی کرده و سپس جهت صادرات بسته بندی می نمایند. مغز این نوع بادام گریدهای مختلفی دارد و معمولا به دسته های ۸۰ تا ۱۴۰ تایی تقسیم می شود.

قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز و کیفیت آن محاسبه می شود. یعنی هر چه مغز بادام درشت تر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

صادرات مغز بادام به کشورهای مختلف خارجی از جمله هند،ترکیه،امارات،روسیه و سایر کشورهای آسیایی و اروپایی انجام می شود. کشور هند بزرگ ترین و مهم ترین مقصد صادراتی بادام مامایی است. هر ساله حجم قابل توجهی از این محصول توسط تجار ایرانی به این کشور صادر می گردد.

از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی ،بهداشتی و.. استفاده می شود.

بازرگانی شادیز از شرکت های فعال در حوزه فروش و صادرات بادام مامایی در کشور به شمار می رود. شرکت شادیز با عرضه مستقیم و بدون واسطه،مرغوب ترین انواع بادام مامایی را به مشتریان داخلی و خارجی ارائه می نماید.

جهت فروش و صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی ایرانیصادرات مغز بادام ماماییصادرات مغز بادام مامایی ایرانیمغز بادام مامایی ایرانیمغز بادام مامایی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *