مرکز فروش مغز گردو درجه یک در شیراز _ بازرگانی شادیز

مرکز فروش مغز گردو درجه یک در شیراز

مرکز فروش مغز گردو درجه یک در شیراز _ بازرگانی شادیز از بزرگ ترین مراکز فروش مغز گردو درجه یک به صورت عمده در استان فارس(شیراز) می باشد.

مرکز فروش مغز گردو درجه یک در شیراز

مغز گردو درجه یک یکی از پر فروش ترین انواع خشکبار موجود در دنیا است. شرکت بازرگانی شادیز یکی از بزرگ ترین مراکز فروش مغز گردو به صورت عمده در استان فارس و ایران می باشد. مشتریان محترم می توانند این محصول را با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب از این مرکز خریداری نمایند.

مغز گردو خواص مغذی بسیار فراوانی دارد. از مهم ترین خواص مغز گردو می توان به امگا۳ فراوان آن اشاره کرد. امگا۳ سبب تقویت حافظه و سلامت مغز می شود. مغز گردوی ایرانی کیفیت بسیار بالایی دارد و به کشورهای مختلف دنیا صادر می گردد.

گردو از میوه های سنگی و تک دانه است که در انواع مختلف در شهرهای مختلف ایران تولید می گردد. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار با کیفیت هستند. از همین رو طرفداران و خواهان بسیاری دارند. مغز گردو به عنوان مهم ترین فراورده گردو و تنها بخش قابل خوراکی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مغز گردو دانه ای روغنی و پر خاصیت است که از آن در صنایع مختلف غذایی،دارویی،آرایشی،بهداشتی و برای روغن گیری استفاده می شود.

مغز گردو نوعی از خشکبار مقوی است که با خارج کردن آن از پوست سخت گردو قابل استفاده است. مغز گردو را غذای مغز می نامند چرا که بیشترین میزان چربی های مفید امگا۳ را در بین مواد غذایی گیاهی دارا می باشد. این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز هم چنین پیشگیری از آلزایمر می شود.

مغز گردو از نظر کیفی درجه های مختلفی دارد که شامل مغز گردو سوپر،مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و مغز گردو دندانه است. قیمت مغز گردو با توجه به درصد شکستگی،رنگ و کیفیت آن متفاوت است و قیمت های متفاوتی دارد.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده گردو و مغز گردو در ایران،آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان داخلی و خارجی می باشد.

در صورت تمایل به خ رید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش مغز گردو در شیرازفروش مغز گردو درجه یکمرزکز فروش مغز گردو در شیرازمرکز فروش مغز گردومرکز فروش مغز گردو درجه یکمرکز فروش مغز گردو درجه یک در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *