صادرات مغز پسته به کشورهای عربی و هند _ بازرگانی شادیز

صادرات مغز پسته به کشورهای عربی و هند

صادرات مغز پسته به کشورهای عربی و هند _ بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته را بصورت مستقیم تهیه کرده و به کشورهای مختلف صادر می نماید.

صادرات مغز پسته به کشورهای عربی و هند

صادرات مغز پسته به کشورهای عربی مسلمان مانند امارات،قطر،کویت،عمان و.. و کشور هند در ایام خاصی از سال مانند عید فطر و ماه رمضان از رونق بالایی برخوردار می باشد. البته در دیگر ایام سال نیز انواع مغز پسته ایرانی در حجم های بالا به این کشور ها ارسال می گردد.

مغز پسته به عنوان مهم ترین فرآورده این محصول،بیشترین میزان صادرات را پس از پسته در ایران به خود اختصاص داده است. با توجه به اینکه پسته های ایرانی ارقام مختلف و کیفیت بالایی دارد، مغز پسته نیز با تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می گردد و برای صادرات به کشورهای مختلف با ذائقه های متفاوت مناسب می باشد.

کشورهای عربی حوزه ی خلیج فارس نظیر امارات،کویت،قطر،عمان،بحرین و کشور هند از بزرگترین کشورهای خریدار مغز پسته ایران می باشند.  با توجه به مصرف بالای این محصول در ماه مبارک رمضان و عید فطر در کشورهای مسلمان،بهترین زمان برای فروش عمده مغز پسته در نزدیکی این ایام است.

صادرات پسته و مغز پسته به کشورهای عربی و هند

ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده و صادر کننده پسته و فرآورده های آن مانند مغز پسته،خلال پسته،پودر پسته و .. در دنیا است. صادرات مغز پسته و پسته به کشورهای مختلفی در سراسر دنیا انجام می شود که کشورهای عربی و هند نیز از جمله این کشورها هستند.

کشورهای عربی جزو خریداران کیفیت محور پسته های ایرانی هستند. از این رو اغلب به دنبال خرید عمده پسته و مغز پسته با کیفیت از ایران می باشند. بهترین گزینه برای این کشورها پسته های با کیفیت ایرانی مانند پسته اکبری است.

از طرفی کشور هند نیز غالبا به دنبال خرید مغز پسته و پسته کشیده می باشد. به همین جهت بهترین گزینه برای آن ها ارقام احمد آقایی و اکبری می باشد.

قیمت روز مغز پسته

قیمت روز مغز پسته رابطه مستقیمی با قیمت پسته دارد. به طور کلی قیمت مغز پسته با توجه به پارامترهای مختلفی محاسبه می گردد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • نوع مغز پسته
  • انس مغز پسته
  • تازگی و کیفیت مغز پسته
  • درصد شکستگی مغز پسته
  • حجم خرید
  • نوسانات بازار

با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات بازار قیمت این محصول دچار تغییراتی شده است. لذا خریداران محترم می توانند جهت اطلاع از قیمت روز انواع پسته و مغز پسته با کارشناسان مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته مرغوب ایرانی را مطابق نیاز مشتری به صورت مستقیم تامین کرده و به کشورهای عربی،هند و سایر نقاط دنیا ارسال می نماید. به دلیل حذف واسطه ها قیمت های ارائه شده توسط این مجموعه بسیار مناسب می باشد.

جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد فروش و بازرگانی در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات پسته به کشورهای عربی و هندصادرات مغز پسته به کشورهای عربیصادرات مغز پسته به کشورهای عربی و هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *