قیمت آنلاین پسته فندقی به صورت عمده _ بازرگانی خشکبار شادیز

قیمت آنلاین پسته فندقی به صورت عمده

قیمت آنلاین پسته فندقی به صورت عمده _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته فندقی را بصورت عمده و با بهترین قیمت به بازارهای مختلف صادر می نماید.

قیمت آنلاین پسته فندقی به صورت عمده

پسته فندقی یکی از پر طرفدارترین انواع پسته ایرانی است که به سبب داشتن بیشترین حجم از صادرات پسته قیمت آن تاثیر زیادی بر سایر انواع پسته دارد.قیمت پسته فندقی به عنوان مرجعی برای قیمت گذاری انواع پسته ها در ایران شناخته می شود.به همین جهت بازرگانی شادیز جهت اطلاع خریداران از آخرین قیمت ها،قیمت آنلاین پسته فندقی را در ساعات مختلف اعلام می نماید.

خریداران می توانند از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با مشاوران این مجموعه ارتباط برقرار کرده و قیمت پسته را دریافت نمایید.

مناطق اصلی تولید پسته فندقی در ایران

بیشترین حجم تولید پسته در ایران مربوط به پسته فندقی می باشد. این محصول به دلیل سازگار بودن با شرایط آب و هوایی مختلف در مناطق مختلف ایران کشت می شود.

مهم ترین مناطق تولید کننده پسته فندقی در ایران عبارتند از:

  • شهر زرند : این شهر در استان کرمان یکی از تولید کنندگان پسته فندقی مرغوب می باشد.
  • شهر سیرجان : این شهر نیز جزو یکی از تولید کنندگان عمده این محصول در استان کرمان است.
  • شهر رفسنجان : این شهر که با نام مهد پسته شناخته می شود علاوه بر تولید ارقام دیگر،این نوع پسته را هم به صورت عمده تولید می نماید.
  • شهر بردسکن : این شهر در استان خراسان نیز یکی دیگر از تولید کنندگان پسته فندقی در ایران است.
  • و…

عوامل تاثیر گذار بر قیمت روز پسته فندقی

قیمت پسته فندقی در ایران بر خلاف قیمت جهانی دچار تغییرات بسیار گسترده ای شده است.در چند سال اخیر به دلیل شرایط اقتصادی و نوسانات ارز قیمت پسته بیشترین میزان تغییر و نوسانات را تجربه کرده است. به همین جهت اطلاع از قیمت دقیق این محصول برای بسیاری از فعالان در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

عوامل متعددی بر قیمت این محصول موثر است که در ادامه بر برخی از آن ها اشاره می شود:

  • نرخ ارز
  • میزان تقاضا در بازار
  • میزان عرضه پسته
  • شرایط اقتصادی کشور
  • قوانین صادراتی کشور
  • تحریم های بانکی
  • شرایط سیاسی کشور
  • و…

از این رو ارتباط با مراکز معتبر جهت آگاهی از قیمت ها روش بسیار مناسبی می باشد.

صادرات پسته فندقی

پسته فندقی یکی از شناخته شده ترین انواع پسته تولیدی ایران است که علاوه بر حجم تولید بالا،بیشترین حجم از فروش و صادرات را به خود اختصاص داده است. پسته فندقی ظاهری گرد و کروی شکل دارد و به دلیل ریز بودن قیمت آن مناسب تر از دیگر انواع پسته است. به همین دلیل حجم تقاضا برای آن بسیار بالا می باشد.

کشور ایران یکی از بزرگترین صادر کنندگان پسته در دنیا شناخته می شود و پسته فندقی بیشترین سهم را در این زمینه دارد. کشورهای خریدار پسته ایران به دو دسته کلی قیمت محور و کیفیت محور تقسیم می شوند.

اکثر کشورهایی که خریدار پسته فندقی هستند در دسته کشورهای قیمت محور قرار دارند.  یکی از بزرگترین کشورهای خریدار پسته فندقی ایران کشور چین است. تجار چینی اکثرا به دنبال خرید تعداد زیاد پسته در یک کیلو و با قیمت مناسب هستند که بهترین گزینه برای آن ها این نوع پسته می باشد.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز یکی از بزرگترین ارائه دهندگان پسته فندقی و دیگر انواع پسته و مغز پسته در ایران است. این مجموعه انواع پسته را پس از فرآوری و بسته بندی استاندارد صادراتی به بازارهای مختلف عرضه می نماید.

جهت خرید این محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش این مجموعه در تماس باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پستهپسته فندقی

قیمت آنلاین پستهقیمت آنلاین پسته فندقیقیمت پسته به صورت عمدهقیمت پسته فندقی به صورت عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *