صادرات پسته فندقی خندان به چین و ویتنام _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته فندقی خندان به چین و ویتنام

صادرات پسته فندقی خندان به چین و ویتنام _ بازرگانی شادیز پسته فندقی خندان را با بهترین قیمت و کیفیت عالی به کشور چین و ویتنام صادر می نماید.

صادرات پسته فندقی خندان به چین و ویتنام

پسته فندقی یکی از بهترین پسته های خندان ایرانی است که بیشترین حجم صادرات را به خود اختصاص داده است. کشور چین،ویتنام و هنگ کنگ از جمله بزرگترین خریداران پسته فندقی از ایران هستند.

پسته فندقی خندان به دلیل قیمت مناسبی که دارد و همچنین توانایی رقابت با نرخ جهانی پسته،حجم عمده ای از صادرات را به خود اختصاص داده است. پس از پسته فندقی خندان نمونه های آب خندان فندقی و پسته دهن بست فندقی نیز جزو گزینه های صادراتی می باشند.

صادرات پسته به چین،ویتنام و هنگ کنگ از رونق بسیار بالایی برخوردار است و حتی عمده صادرات پسته از ایران به کشور ویتنام انجام می شود. دلیل آن هم این است که مراودات تجاری بین ایران و چین دارای تعرفه است اما بین ویتنام و چین این تعرفه ها وجود ندارد. لذا پسته ایرانی ابتدا به کشور ویتنام فرستاده می شود و از آنجا به کشور چین باز صادرات می شود.

قیمت پسته فندقی صادراتی به چین

پسته فندقی در انواع خندان،دهن بست و آب خندان به صورت عمده به بازار چین ارسال می شود. اما مهمترین مسئله برای تجار چینی بحث قیمت پسته است. کشورهایی مانند چین و ویتنام جزو خریداران قیمت محور پسته های ایرانی هستند. از این رو تجار این کشور بیشتر تمایل به خرید پسته ارزان قیمت از ایران دارند. بهترین پیشنهاد برای تجار این کشورها پسته فندقی خندان می باشد.

بسیاری از صادر کنندگان جهت کاهش قیمت ها از مخلوط ۲۰ تا ۳۰ درصد پسته آب خندان با پسته خندان برای صادرات به این کشور استفاده می کنند. البته این نوع فروش حتما باید با اطلاع خریدار انجام شود.

با توجه به توضیحات بالا قیمت پسته مهمترین پارامتر در صادرات پسته به چین است. بهترین زمان برای صادرات پسته به این کشور،قبل از سال نو چینی ها می باشد که بیشترین مصرف را دارند. بازار چین بزرگترین بازار پسته در دنیا است به همین دلیل ارائه پسته با قیمت و کیفیت مناسب برای گرفتن بازار این کشور برای تجار و صادر کنندگان ایرانی بسیار مهم است.

شرکت بازرگانی شادیز آماده همکاری جهت تامین،بسته بندی و صادرات پسته با تمام خریداران و تجار در نقاط مختلف دنیا می باشد.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول با مدیر فروش یا بازرگانی این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته فندقی

صادرات به چین و ویتنامصادرات پسته به چین و ویتنامصادرات پسته خندان به چین و ویتنامصادرات پسته فندقی به چین و ویتنامصادرات پسته فندقی به ویتنامصادرات پسته فندقی خندانصادرات پسته فندقی خندان به چینصادرات پسته فندقی خندان به ویتنام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *