خرید و فروش پودر بادام ایران _ بازرگانی شادیز

خرید و فروش پودر بادام ایران

خرید و فروش پودر بادام ایران _ بازرگانی شادیز انواع پودر بادام درجه یک و تازه ایرانی را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رساند.

خرید و فروش پودر بادام ایران

پودر بادام،یکی از فراورده های با کیفیت بادام است که شما می توانید آن را به صورت مستقیم و با قیمت مناسب از این مجموعه تهیه نمایید. پود بادام از جمله محصولاتی است که از آن برای پخت کیک و تهیه معجون ها استفاده می کنند. از این محصول هم چنین به عنوان ادویه و طعم دهنده در غذاها بهره می برند. یا در تهیه و تزیین انواع شیرینی ها ،کیک ها و دسرها استفاده می کنند. پودر بادام خواص تغذیه ای بسیار بالایی دارد و سرشار از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب غیر اشباع است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک شایانی می کند.

خرید،فروش و صادرات پودر بادام ایرانی از دیگر فعالیت های مجموعه بازرگانی شادیز در زمینه تجارت بادام است.

کیفیت پودر بادام ایرانی

همانطور که می دانید بادام های تولید شده در ایران کیفیت بسیار بالایی دارند. پودر بادام هم فرآورده بادام ایرانی است و از مرغوبیت بسیار عالی برخوردار می باشد. یکی از مزیت های خرید پودر بادام از مجموعه شادیز این است که این محصول به صورت مستقیم و با پایین ترین قیمت به خریداران عرضه می گردد.

صادرات پودر بادام ایرانی مرغوب

پودر بادام مرغوب از جمله محصولات ایرانی است که متقاضیان بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد. انواع پودر بادام درجه یک ایرانی مطابق نیاز مشتری به صورت فله و بسته بندی شده توسط این مجموعه به کشورهای مختلف دنیا صادر می گردد.

محصولات این شرکت کاملا بهداشتی بوده و در بسته بندی های مناسب و با قیمت های رقابتی عرضه می گردد.

صادرات بدون واسطه انواع بادام درختی نظیر بادام مامایی،بادام سنگی،بادام محب،بادام کوهی و سایر فرآورده های بادام،از دیگر فعالیت های شرکت بازرگانی شادیز در حوزه تجارت بادام است.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

پودر بادام ایرانخرید پودر بادامخرید پودر بادام ایرانخرید فروش پودر بادامخرید و فروش پودر بادامخرید و فروش پودر بادام ایرانفروش پودر بادام ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *