فروش پسته اکبری در بازار جهانی _ شرکت شادیز

فروش پسته اکبری در بازار جهانی

فروش پسته اکبری در بازار جهانی _ شرکت شادیز انواع پسته اکبری صادراتی را بصورت مستقیم و کاملا تضمینی در بازارهای جهانی به فروش می رساند.

فروش پسته اکبری در بازار جهانی

پسته اکبری،لوکس ترین و گران قیمت ترین پسته تولید شده در ایران است که به صورت های مختلف دستچین،خندان،آب خندان و دهن بست در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسد. پسته اکبری شناخته شده ترین پسته تولیدی در ایران است،این پسته با نام تجاری super long pistachio در بازار صادراتی ایران عرضه می گردد.

پسته اکبری در بسیاری از کشورهای دنیا به فروش می رسد و همانطور که در بازار داخلی مشتریان کیفیت های مختلفی از آن را خریداری می کنند مشتریان خارجی نیز به تناسب نوع بازار خود نوع خاصی از این محصول را خریداری می نمایند.

به طور کلی کشورهای خریدار پسته ایران به دو گروه خریداران کیفیت محور و قیمت محور تقسیم می شوند. به طور مثال اگر بخواهیم پسته اکبری را به بازار قطر صادر کنیم باید از نوع دستچین و با کیفیت آن برای مشتری خود بهره ببریم. مشتریان در بازار قطر کیفیت محور بوده و اولویت آن ها برای خرید پسته در درجه اول کیفیت آن است

اما اگر بخواهیم پسته اکبری را برای کشوری مانند روسیه صادر کنیم باید از محصولی که قیمت مناسب تری دارد استفاده کنیم. کشور روسیه از خریداران قیمت محور به شمار می آید به همین دلیل تجار روسیه ای بیشتر تمایل به خرید پسته ارزان قیمت دارند. بهترین نوع پسته اکبری برای فروش در بازار روسیه پسته اکبری آب خندان است.

مشخصات پسته اکبری

پسته اکبری از خانواده ی پسته های کشیده است و ظاهری بسیار درشت و بادامی شکل دارد. انس پسته اکبری پایین است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده درشتی آن است. پسته اکبری از انس ۱۸ تا ۲۸ در بازار موجود می باشد. انس ۱۸ تا ۲۳ برای مشتریانی مناسب است که به دنبال محصولی لوکس هستند و انس ۲۴ تا ۲۸ هم برای مشتریانی است که پسته معمولی استفاده می کنند.پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قوه ای است. پسته اکبری هم چنین درجه خندانی بالا و طعم بسیار منحصر به فرد و لذیذی دارد.

قیمت پسته اکبری صادراتی

قیمت پسته اکبری نسبت به دیگر انواع پسته صادراتی ایران بالاتر است و این پسته در دسته انواع پسته گران قیمت ایران قرار می گیرد. به طور کلی قیمت پسته اکبری با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می گردد که عبارتند از:

  • انس پسته اکبری
  • نوع پسته
  • درجه خندانی پسته اکبری
  • طعم و کیفیت پسته
  • رویت پسته
  • نرخ ارز
  • حجم خرید
  • نوسانان بازار
  • و…

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های تولید کننده و صادر کننده پسته در ایران ،انواع مختلف پسته را با بهترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت به خریداران در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته اکبری

پسته اکبری در بازار جهانیپسته در بازار جهانیفروش پسته اکبری در بازارفروش پسته اکبری در بازار جهانیفروش پسته در بازار جهانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *