مرکز خرید مغز پسته کال و سبز درجه یک _ بازرگانی شادیز

مرکز خرید مغز پسته کال و سبز درجه یک

مرکز خرید مغز پسته کال و سبز درجه یک _ بازرگانی شادیز انواع مغز پسته کال درجه یک را بصورت مستقیم به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

مرکز خرید مغز پسته کال و سبز درجه یک

مغز پسته کال یکی از محصولات فرآوری شده و با کیفیت مغز پسته است که فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. این محصول به دلیل کیفیت بالا از نظر قیمت گران ترین فرآورده پسته نیز به شمار می رود.

شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش انواع پسته و فراورده های آن در ایران،مغز پسته کال سبز و مرغوب ایرانی را با تضمین کیفیت و قیمت به صورت فله و بسته بندی شده به خریداران ارائه می نماید.

مغز پسته کال و موارد استفاده آن

زمان برداشت مغز پسته کال اوایل مرداد ماه و پیش از رسیدن مغز پسته است. هر چه از طرف مرداد ماه به طرف شهریورماه پیش رویم مغز پسته بزرگتر و  میزان سبزینگی آن کمتر می شود و از حالت کال در می آید.

قیمت گذاری مغز پسته کال با توجه به زمان برداشت و میزان سبزینگی آن انجام می شود. این نوع مغز پسته بیشتر برای صادرات به کشورهای ثروتمند اروپایی استفاده می شود.

مغز پسته کال در شیرینی پزی ها،مواد غذایی،بستنی فروشی ها و هم چنین برای صادرات به کشورهای خارجی به کار می رود. از مغز پسته کال هم چنین برای تولید خلال پسته نیز استفاده می شود.

خلال مغز پسته کال یکی از بهترین فرآورده های صادراتی پسته ایران است که به علت رنگ سبز،روغن کافی و طعم درجه یک به کشورهای مختلف در سراسر دنیا صادر می گردد. خلال پسته یکی از فراورده های گران قیمت پسته است.از خلال پسته برای تزیین انواع دسرها،شله زرد،کیک ها،شکلات و در قنادی ها استفاده می شود.

مغز پسته کال به دلیل برداشت زود هنگام از لحاظ آفلاتوکسین هیچ مشکلی ندارد و برای پودر کردن و با دو پوست کردن بسیار استفاده می شود.

مغز پسته کال به جند درجه کیفی تقسیم می شود که عبارتند از:

  • مغز کال سوپر
  • مغز کال معمولی
  • مغز کال گلدار
  • مغز کال متوسط

قیمت مغز پسته کال سبز

قیمت مغز پسته کال سبز چه نوع معمولی و چه نوع دو پوست شده اش به قیمت پسته کالک وابسته است. پسته کالک یا کال همان پسته زودتر از موعد چیده شده است که مغز پسته کال از آن به دست می آید.

قیمت خرید و فروش پسته کالک بر اساس گرم مغز آن در صد گرم محاسبه می شود. هر چه گرم مغز پسته کال بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است. گرم مغز همان حجم مغز پسته است. لازم به ذکر است که بهترین مغز پسته کال در استان کرمان تولید و عرضه می گردد. قیمت مغز پسته کال کرمان نسبت به دیگر مناطق بالاتر بوده و دلیل آن هم کیفیت بالای آن است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته کال کرمان را به صورت مستقیم و با قیمت های مناسب به خریداران محترم عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

خرید مغز پسته سبز درجه یکخرید مغز پسته کالخرید مغز پسته کال درجه یکخرید مغز پسته کال سبزمرکز خرید مغز پسته سبزمرکز خرید مغز پسته کالمرکز خرید مغز پسته کال درجه یکمرکز خرید مغز پسته کال و سبزمرکز خرید مغز پسته کال و سبز درجه یکمغز پسته کال درجه یکمغز پسته کال و سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *