صادرات مغز بادام مامایی بسته بندی شده _ بازرگانی خشکبار شادیز

صادرات مغز بادام مامایی بسته بندی شده

صادرات مغز بادام مامایی بسته بندی شده _ بازرگانی خشکبار شادیز مغز بادام مامایی را بصورت بسته بندی شده و فله به کشورهای مختلف صادر می نماید.

صادرات مغز بادام مامایی بسته بندی شده

صادرات انواع مغز بادام مامایی بصورت فله و بسته بندی شده،توسط شرکت بازرگانی شادیز به کشورهای مختلف نظیر هند،ترکیه،روسیه،کشورهای عربی و .. صادر می گردد. مغز بادام مامایی از جمله محصولات صادراتی ایران است که همواره از میزان تقاضای بالایی در شرکت بازرگانی شادیز برخوردار می باشد.

شرکت شادیز سایزهای مختلف مغز بادام مامایی را با توجه به سفارشات مشتریان به صورت فله و یا در بسته بندی های ۱۰ تا ۲۰ کیلویی به کشورهای مختلف صادر می نماید.

بادام مامایی شهرکرد

بادام مامایی یکی از مرغوبترین نمونه های بادام تولید شده در ایران است و بیشتر جنبه تجاری دارد. بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری و شهرکرد است. مناطق حاشیه زاینده رود مانند منطقه سامان به عنوان قطب اصلی تولید و فروش بادام مامایی در این استان و کشور ایران شناخته می شود.

مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ،چربی و ارزش غذایی بسیار مرغوب می باشد. از این رو میزان تقاضای بالایی از سوی کشورهای خارجی دارد. بادام مامایی مصرف داخلی بسیار کمی دارد.دلیل آن هم این است که این بادام هنوز به طور کامل در بین مردم شناخته نشده است و از طرفی نیز قیمت بالایی دارد.

کشور هند بزرگترین خریدار مغز بادام مامایی ایران است.هر ساله حجم زیادی از انواع مغز بادام مامایی توسط تجار ایرانی به این کشور صادر می گردد. بادام مامایی با نام بادام مامرا در هند شناخته می شود.صادرات بادام مامایی یکی از عمده ترین صادرات محصولات ایرانی در زمینه بادام است.

از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها  در صنایع دارویی،آرایش و بهداشتی هم چنین تولید مواد شوینده استفاده می شودو

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام مامایی را در بسته بندی های صادراتی و در کارتون های مخصوص به کشورهای مختلف صادر می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

Uncategorized @fa

بادام مامایی شهرکردصادرات مغز بادام ماماییصادرات مغز بادام مامایی بسته بندی شدهمغز بادام مامایی بسته بندی شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *