قیمت پسته آب خندان احمد آقایی برای صادرات _ بازرگانی شادیز

قیمت پسته آب خندان احمد آقایی برای صادرات

قیمت پسته آب خندان احمد آقایی برای صادرات _ بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی آبخندان صادراتی را بصورت تناژی و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

قیمت پسته آب خندان احمد آقایی برای صادرات

قیمت پسته آب خندان احمد آقایی به جهت حجم بالای صادرات آن به کشورهای قیمت محور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

پسته آب خندان چیست؟

همانطور که می دانید پسته های تولید شده در مناطق مختلف ایران پس از برداشت جهت فراوری به ترمینال های ضبط پسته منتقل می شوند. در ترمینال های فراوری پسته، پسته ها به دو گروه پسته های خندان و پسته دهن بسته تقسیم می شوند.

پسته دهن بست به پسته هایی می گویند که به طور کامل نرسیده اند به همین دلیل پوست استخوانی آن ها بسته باقی مانده است. از پسته های دهن بست برای مغز پسته و آب خندان کردن استفاده می شود.

پسته آب خندان همان پسته ی دهن بست است که طی روش های مصنوعی خندان شده است. پسته های آب خندان طی فرایند خندان شدن از کیفیت آن ها کاسته می شود به همین دلیل قیمت پایین تری نسبت به پسته های خندان طبیعی دارند. به همین دلیل این نوع پسته گزینه مناسبی جهت صادرات به کشورهایی است که اولویت آن ها قیمت پایین پسته است.

قیمت پسته آب خندان با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می گردد که عبارتند از:

نوع پسته

انس پسته

گرم مغز پسته

روش خندان سازی

این موارد از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت پسته آب خندان می باشد. معمولا قیمت پسته آب خندان بین ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان پایین تر از قیمت پسته خندان طبیعی می باشد.

فروش پسته آب خندان احمد آقایی

در بین کشورهای خریدار پسته هایی ایرانی ،کشورهایی هستند که قیمت ارزان پسته مهم ترین اولویت آن ها برای خرید محصول می باشد.از این رو پسته های آب خندان گزینه بسیار مناسبی برای آن ها می باشد.کشورهایی نظیر چین از جمله بزرگترین خریداران این نوع پسته به شمار می آیند.

شرکت بازرگانی شادیز،انواع پسته آب خندان ایرانی از جمله پسته احمد آقایی آبخندان را در حجم های بالا با قیمت مناسب به خریداران محترم عرضه می نماید.

مجموعه شادیز انواع پسته دهن بست را با توجه به سفارش شما خریداری کرده و اقدام به خندان سازی آن ها می نماید.

هم اکنون می توانید جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته احمد آقایی

پسته آب خندان احمد آقاییفروش پسته آب خندان احمد آقاییقیمت پسته آب خندانقیمت پسته آب خندان احمد آقاییقیمت پسته آب خندان احمد آقایی برای صادراتقیمت پسته آب خندان برای صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *