قیمت بادام مامایی در بازار هند _ بازرگانی شادیز

قیمت بادام مامایی در بازار هند

قیمت بادام مامایی در بازار هند _ بازرگانی شادیز انواع بادام مامایی را به صورت عمده با تضمین کیفیت و قیمت،به تجار هندی و ایرانی عرضه می نماید.

قیمت بادام مامایی در بازار هند

قیمت بادام مامایی در بازار کشور هند نسبت به دیگر انواع بادام بالاتر است. بادام مامایی به علت ارزش غذایی بالا و کیفیت بی نظیری که دارد؛ مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان و خریداران در خارج از کشور قرار گرفته است.

بادام مامایی مرغوبترین و بهترین بادام تولید شده در ایران است. این محصول در استان چهار محال بختیاری و شهرکرد تولید می گردد. شهرستان سامان قطب اصلی تولید بادام مامایی در این استان و در ایرن است. کشور هند بزرگ ترین خریدار بادام مامایی است. حدود ۸۰ درصد بادام مامایی ایران به کشورهای مختلف از جمله کشور هند صادر می گردد.

بادام مامایی یا بادام مامرا پوست چوبی بسیار مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود. به همین دلیل بیشتر به صورت مغز بادام به کشورهای متعدد صادر می گردد. مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ ،روغن دهی و ارزش غذایی بسیار مرغوب می باشد. تجار هندی و ایرانی به واسطه خرید این محصول از ایران و فروش آن در کشورهای خارجی مانند هند و کشورهای عربی سود بسیار بالایی را به دست می آورند.

بادام مامایی بر خلاف صادرات پر رونق، مصرف داخلی چندانی ندارد. دلیل آن هم این است که بادام مامایی هنوز در بین مردم ایران به طور کامل شناخته نشده و از طرفی نیز قیمت بسیار بالایی دارد.

قیمت مغز بادام مامایی با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می گردد که در مطالب پیشین آن را به صورت کامل عندان کرده ایم.

شرکت بازرگانی شادیز از طریق ارتباط دو طرفه با تولید کنندگان و خریداران،مرغوبترین انواع بادام مامایی را با مناسب ترین قیمت به مشتریان محترم عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

قیمت بادام مامایی در بازارقیمت بادام مامایی در بازار هندقیمت بادام مامایی در هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *