قیمت بادام مامایی در بازار _شرکت خشکبار شادیز

قیمت بادام مامایی در بازار

قیمت بادام مامایی در بازار _شرکت خشکبار شادیز تامین کننده بادام مامایی با قیمت مناسب در ایران می باشد بادام مامایی یکی از بهترین انواع بادام درختی است.

قیمت بادام مامایی در بازار

قیمت بادام مامایی با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز،درشتی و ریزی هم چنین تازگی آن محاسبه می شود قیمت خرید بادام مامایی بصورت عمده و خرد نیز با یکدیگر متفاوت است معمولا قیمت بادام بصورت عمده ارزان تر است نرخ بادام مامایی با پوست را با توجه به میزان مغز و درجه ی کیفی آن محاسبه می نمایند برای این کار ابتدا بادام را کیل گیری می کنند بدین گونه که میزان مغز را در ۱۰۰ گرم اندازه می گیرند هر چه مغز بادام درشت تر باشد تعداد آن در ۱۰۰ گرم کمتر است و قیمت و کیفیت بالاتری دارد. نرخ بادام مامایی در بازار به صورت مداوم در حال نوسان است.

معرفی بادام مامایی

بادام مامایی یکی از مرغوب ترین بادام های درختی در ایران است پوسته ی این بادام همانند بادام سنگی بسیار سخت می باشد مغز بادام مامایی طعم شیرین و درصد چربی بالایی دارد میزان مغز بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر است منشا این بادام ایران می باشد و بصورت عمد ه در استان چهار محال بختیاری کشت می شود از مغز با دام مامایی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس است بادام مامایی به  دلیل کیفیت بالا به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد یکی از بزرگ ترین واردکنندگان بادام مامایی ایران کشور هند است.

شرکت خشکبار شادیز تامین کننده عمده بادام مامایی با قیمت مناسب برای مشتریان در سراسر ایران می باشد دوستان عزیز می توانند جهت دریافت قیمت ها و خرید و فروش محصول از طریق راه های زیر با ما تماس جاصل فرمایند.

راه های ارتباطی:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماسک۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

قیمت بادام در بازارقیمت بادام ماماییقیمت بادام مامایی در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *