فروش عمده بادام آجیلی کاغذی _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش عمده بادام آجیلی کاغذی

فروش عمده بادام آجیلی کاغذی _ بازرگانی خشکبار شادیز بادام آجیلی کاغذی مخصوص را به صورت مستقیم و با قیمتی منحصر به فرد به فروش می رساند.

فروش عمده بادام آجیلی کاغذی

فروش عمده بادام آجیلی کاغذی در ایام مختلف سال از جمله عید نوروز ار رونق بسیار بالایی برخوردار است. بادام پوست کاغذی یکی از مناسب ترین گزینه ها جهت استفاده در آجیل و برای پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف است.

ویژگی های بادام آجیلی کاغذی

بادام کاغذی به دلیل داشتن پوست بسیار نازک استفاده از مغز آن بسیار آسان است. از طرفی نیز درصد مغز به پوست بسیار بالا و قیمت مناسبی دارد. به همین دلیل خرید آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. از بادام کاغذی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان یک میان وعده سالم و تنقلات نیز استفاده می شود.

پوست نازک بادام کاغذی مانع از نفوذ گردو خاک به مغز می شود و از تغییر رنگ و سفت شدن مغز بادام جلوگیری می کند. بادام کاغذی هم چنین شرایط انبار داری بسیار آسانی دارد. زمان ماندگاری آن نیز نسبت به انواع مغز بادام بسیار بالاتر است.

مغز بادام کاغذی، بسیار درشت و ترد است و طعم شیرین و خاصی دارد. علاوه بر ویژگی های ذکر شده بادام آجیلی کاغذی سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،فیبر،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و .. است که به تقویت و سلامت بدن کمک شایانی می کند.

به طور کلی بادام کاغذی بهترین گزینه برای آجیل،صنایع مواد غذایی،شیرینی،شکلات و خشکبار است و همواره مصرف کنندگان و خریداران بسیاری دارد.

شرکت بازرگانی شادیز،بادام آجیلی کاغذی مرغوب ایرانی را در هر حجمی به صورت عمده و بی واسطه برای مشتریان محترم تامین می نماید.

هم اکنون می توانید جهت سفارش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

عمده بادام آجیلیفروش بادام آجیلیفروش بادام آجیلی کاغذیفروش عمده بادام آجیلیفروش عمده بادام آجیلی کاغذیویژگی های بادام آجیلی کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *