عرضه عمده بادام مامایی صادراتی ایران _ بازرگانی شادیز

عرضه عمده بادام مامایی صادراتی ایران

عرضه عمده بادام مامایی صادراتی ایران _ بازرگانی شادیز بادام مامایی درجه یک ایران را بصورت عمده و بی واسطه به خریداران محترم عرضه می نماید.

عرضه عمده بادام مامایی صادراتی ایران

عرضه عمده بادام مامایی در ایران اغلب جهت صادرات به کشورهای خارجی انجام می شود. بادام مامایی از جمله محصولات صادراتی در حوزه خشکبار به شمار می آید که به دلیل کیفیت و ارزش غذایی بالا متقاضیان بیشماری در کشورهای مختلف دارد.

بادام مامایی شهرکرد

بادام مامایی از نمونه های مرغوب بادام درختی تولید شده در ایران است. بیشترین میزان تولید بادام مامایی در کشور متعلق به استان چهار محال بختیاری است. شهرکرد به عنوان مرکز این استان بازار اصلی خرید و فروش بادام مامایی شناخته می شود. علاوه بر شهرکرد شهرستان های سامان و بن نیز هر ساله حجم بالایی از بادام مامایی را تولید و روانه بازار می نمایند.

بادام مامایی پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود به همین جهت بیشتر به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام صادر می گردد. مغز بادام مامایی دارای رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد است. بادام مامایی تنها بادامی است صد در صد شیرین است و درصد تلخی در آن صفر می باشد.

ویژگی های بادام مامایی عبارتند از:

طعم شیرین و بسیار لذیذ

درصد دوقلویی بالا

چربی فراوان

رنگ روشن

ارزش غذایی فراوان

مناسب جهت صادرات

قیمت بادام مامایی در بازار هند

بادام مامایی تجاری ترین نوع بادام درختی تولید شده در ایران است که طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف خصوصا کشور هند دارد. بیشترین صادرات بادام مامایی ایران از طریق دریا به کشور هندوستان صورت می گیرد. بادام مامایی با نام بادام مامرا در هند شناخته می شود.

مردم هند از بادام به عنوان جایگزینی برای گوشت در سبد غذایی خود استفاده می کنند. از این رو در شناخت بادام درجه یک تجربه بالایی دارند. تجار هندی بادام مامایی را بهترین بادام تولید شده در جهان می دانند.

در سالهای اخیر به دلیل نوسانات ارز و افزایش نرخ دلار در مقابل ریال ایران،قیمت بادام مامایی در هند افزایش یافته است.این افزایش قیمت سبب بیشتر شدن صادرات بادام مامایی به کشور هند شده است.

شرکت صادر کننده بادام مامایی ایرانی

شرکت بازرگانی شادیز یکی از مجموعه های فعال در حوزه ی صادرت بادام است. این مجموعه طی سالهای اخیر در زمینه صادرات بادام مامایی به هند و دیگر کشورهای خارجی فعالیت های گسترده ای انجام داده است.

بازرگانی شادیز با کسب تجربه در حوزه فروش و صادرات بادام، با کیفیت ترین بادام مامایی ایران را بصورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران در نقاط مختلف دنیا عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید این محصول و دریافت مشاوره از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

Uncategorized @fa

عرضه بادام مامایی صادراتیعرضه عمده بادام ماماییعرضه عمده بادام مامایی ایرانعرضه عمده بادام مامایی صادراتیعرضه عمده بادام مامایی صادراتی ایرانقیمت بادام مامایی در بازار هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *